וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המחלוקת: פלסטיני הורשע ברצח זוגתו הישראלית ממניע לאומני

4.2.2018 / 15:20

מוחמד חארוף, שנאשם בחניקתה למוות של מיכל חלימי באוגוסט האחרון, הודה במסגרת עסקת טיעון כי מניעיו היו לאומניים. לאחר הרצח, טענו המשטרה והפרקליטות כי הרקע פלילי, בעוד משפחתה של חלימי ומשפחת הרוצח טענה כי הרקע לאומני

צילום: דוברות המשטרה

מוחמד חארוף, שנאשם ברצח בת זוגו מיכל חלימי באוגוסט 2017, הורשע היום (ראשון) במסגרת עסקת טעיון שבה הודה כי מניעיו היו לאומניים. במסגרת הסדר הטיעון, ייגזר עליו מאסר עולם ופיצוי מקסימאלי של 258 אלף שקל.

הסדר הטיעון מגיע לאחר חילוקי דעות סביב סוגיית המניע לאחר הרצח. משפחתה של חלימי, שהייתה נשואה והתגוררה באחת ההתנחלויות בבנימין, טענה כי לא היה מדובר ברומן עם פלסטיני אלא ברצח על רקע לאומני. ואולם, המשטרה טענה כי חארוף מנסה לקבל כספי פיצוי מהרשות הפלסטינית ולכן טוען למניע לאומני.

מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
חלימי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

חלימי התחתנה כשנה וחצי לפני הרצח, ועברה עם בעלה להתנחלות שבמועצה האזורית בנימין. מחקירת המשטרה עלה כי היא עזבה את הבית בסוף מאי, וקבעה להיפגש באזור המרכז עם בן זוגה הפלסטיני בחולות של חולון, ככל הנראה בשעות אחר הצהריים.

עם הודעת בעלה על העדרותה, דבר שחזר על עצמו באותה תקופה כמה פעמים, החלו במשטרה לחקור את המקרה וגילו את מערכת היחסים הרומנטית ועל כוונת חלימי להתארס לבן זוגה הפלסטיני. הוא נעצר ובחקירתו מסר גרסאות סותרות לגבי מקום הימצאותה, מה שהגביר את החשד כי הוא מעורב בכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הנרצחת מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בחולון/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ש"י במשטרה נטלו את חקירת האירוע והתחזק החשד שחלימי כבר לא בין החיים. החשודים הנוספים שנעצרו בפרשה, תושבי טייבה שהיו בקשר עם החשוד, סיפרו כי הוא אכן קבע עם בת זוגו בחולות של חולון באותו יום.

לאחר חיפושים וסריקות נרחבות באזור, נמצאה גופתה של חלימי, כחודשיים לאחר היעלמותה, והיא זוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. עם התמשכות החקירה, הודה בן זוגה במעשה וקשר את עצמו לרצח. הוא שחזר אותו וסיפר כי בפגישם הוא חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully