וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגד עיני אמה: בת שנתיים נדרסה למוות בנמל תל אביב

הפעוטה ככל הנראה נפלה כשהייתה לצד אמה במדרחוב של מתחם הבילוי, המשמש גם חניון, ונדרסה על ידי נהג שעמד להיכנס לחנייה. היא הובהלה לבית החולים איכילוב במצב אנוש אולם שם נקבע מותה

עריכה: יאיר דניאל

פעוטה בת שנתיים נהרגה היום (ראשון) מפגיעת כלי רכב בנמל תל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר כשהיא מורדמת ומונשמת, אולם לאחר כשעה נקבע מותה. כוחות גדולים הגיעו לזירה והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

ככל הנראה, הפעוטה נפלה כשהייתה עם אמה במדרחוב של המתחם, המשמש גם חניון. באותה עת נהג של רכב פרטי עמד להיכנס לחנייה ודרס אותה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
המשטרה: להעמיד לדין את השר חיים כץ בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית
נתניהו: ג'ורג' סורוס אחראי לקמפיין נגד גירוש המסתננים
צה"ל מחפש את הג'וינט שהכנסתם לבסיס; פחות את זה שעישנתם בסופ"ש

ילדה בת 3 נדרסה בנמל תל אביב, 4 בפברואר 2018. חדשות מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, חדשות מקור אמין

אבי לוי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר על שאירע בתאונה. "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפצעה באורח אנוש כתוצאה מפגיעת ג'יפ", אמר. "יחד עם חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת צוות אמבולנס שהעבירו אותה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 מתו 566 ילדים בישראל עקב תאונות דרכים. בשנת 2017 נהרגו 67 ילדים בתאונות דרכים. מאז תחילת 2018 נהרגו ארבעה ילדים בתאונות דרכים.

"לצערי השנה רק החלה וכבר ארבעה ילדים איבדו חייהם בתאונות דרכים", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון. "במרבית מקרי תאונות ילדים שנפגעו כהולכי רגל, הילד נפגע כאשר הוא לא חצה במעבר חצייה, ואחוז גדול מהילדים נפגע כשלא היו בליווי מבוגר. כשמדובר בילדים צעירים יש להקפיד על השגחה צמודה, ובילדים עד גיל 9 חשוב ליווי מבוגר בעת מעבר כביש".



(עדכון ראשון: 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully