וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ביטן מסתעפת: המשנה לראש עיריית תל אביב חשוד בקבלת שוחד

4.2.2018 / 15:20

ארנון גלעדי נעצר יחד עם שלושה חשודים נוספים בפרשה, ובתום חקירה הוארך מעצרו בחמישה ימים. בנוסף אליו, נעצרה לחמישה ימים פעילת ליכוד, החשודה בתיווך לשוחד לביטן. המשטרה ערכה חיפושים בבתיהם

צילום: ניב אהרונסון

המשנה לראש עיריית תל אביב, ארנון גלעדי, נעצר היום (ראשון) במסגרת חקירת פרשת השחיתות, שבמרכזה ח"כ דוד ביטן (הליכוד). בתום חקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433, האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של גלעדי, החשוד בקבלת שוחד, בחמישה ימים.

בין החשודים הנוספים גם מירב שמולי, פעילת ליכוד, החשודה בתיווך לשוחד לביטן. מעצרה הוארך בחמישה נוספים. בנוסף אליהם, נחקרו עוד שני קבלנים. מהמשטרה נמסר התבצעו חיפושים בבתיהם של ארבעת החשודים.

גלעדי נחקר בעבר במסגרת הפרשה ובדצמבר אף הודה כי טיפל בכמה עניינים לבקשתו של ביטן, אך הכחיש כי פעל בניגוד לחוק. לאחר חקירתו כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי מסר את גרסתו בחקירה "באופן מלא ובתיאום עם המשטרה".

עו"ד דפנה וינברג, המייצגת את גלעדי, מסרה כי הוא "סיפק גרסה מלאה לשוטרים עוד בחקירתו הראשונה, ולכן אנו מופתעים מהבקשה להארכת המעצר". לדבריה, "אין לנו ספק שבעוד כמה ימים התמונה תתבהר במלואה וגלעדי יחזור במהרה לשליחותו הציבורית".

פרשת ביטן | כל הכתבות בוואלה! NEWS
הצרות של ביטן: עדויות היזם ואיש העסקים שעלולות לסבך את הח"כ
השחיתות בראשל"צ: התפתחות נוספת בפרשת ביטן; היזם גלזר מעיד במשטרה
אלשיך לוואלה! NEWS: "אין צורך שביטן ידבר כדי להתקדם בתיק"

ארנון גלעדי. יואב איתיאל
מראשון לציון לתל אביב. גלעדי/יואב איתיאל

בשבוע שעבר נחקר ח"כ ביטן בפרשה בפעם השישית, בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. ביטן שמר במהלך החקירה על זכות השתיקה פעם נוספת. בנוסף לכך, הוא ביקש מהחוקרים לערוך עימות בינו לבין מקורבו משה יוסף ואיש העסקים דרור גלזר, ששמם נקשר בפרשה. השניים מסרו בעבר עדות אף הם וביטן טען בפני החוקרים כי ימסור את גרסתו לאירועים רק לאחר עימות פנים מול פנים עמם.

לפני כשבועיים העיד גלזר שהעביר לביטן סכום של רבע מיליון שקל באמצעות יוסף. בעדותו מסר לחוקרים מידע שעלול להרע את מצבם המשפטי של ביטן ושל גלעדי. המשטרה חושדת כי הכסף נועד לסייע בקידום פרויקט בנייה בתל אביב וכי ביטן פנה לגלעדי על מנת לקדם את המיזם.

(עדכון ראשון: 8:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully