וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי העסקים באשדוד לא נרתעים מהקנסות: "נמשיך לעבוד בשבת"

3.2.2018 / 22:14

לאחר שהעירייה נתנה לראשונה דוחות לבעלי החנויות שפעלו במתחם "ביג-פאשן" בעיר בגין עבודה ביום מנוחה, לא נראה כי הצעד יביא לסגירת העסקים. "הלקוחות מחזקים אותנו כל הזמן, אנחנו לא חוששים", אמר אחד מהם. "מדובר בכפייה דתית, אנחנו רוצים רק לעבוד ולהתפרנס"

צלמים זמניים מורשים

אחרי תקופה ארוכה שבה קיבלו רק התראות, עיריית אשדוד החריפה היום (שבת) את מאבקה בעסקים הפתוחים בשבת במתחם ה"ביג-פאשן" בעיר. לאחר שלוש שנים שבהן הסתפקו פקחי העירייה בהתראות בלבד, היום ניתנו דוחות ואף הוטלו קנסות על בעלי העסקים במתחם שבחרו לפתוח את החנויות בשבת. ואף קנסו את בעלי העסקים במתחם ה"ביג-פאשן".

בעלי החניות בביג-פאשן באשדוד אמרו היום כי ימשיכו להפעיל את החנויות בשבת. "זה לא נעים, אתה עובד ומקבל קנס על זה שאתה עובד, יש תחושה שמישהו מתערב לך בחיים וכופה עלייך את הדעות והרצונות שלו", אמר גלעד שכב, הבעלים של חנות באקלס במקום. "אני מתכוון להמשיך לעבוד בשבת, הלקוחות מחזקים אותנו כל הזמן, אנחנו לא חוששים", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
מאבק השבת באשדוד: קנסות הוטלו לראשונה על בעלי החנויות במתחם ביג
"לא נאפשר לסגור את העיר": אלפי תושבי אשדוד מפגינים נגד ההדתה
ראש עיריית אשדוד על מחאת השבת: "נחוש להשיב את המצב על כנו"

לראשונה זה שלוש שנים עיריית אשדוד החלה לתת קנסות לעסקים שפתוחים בשבת 3 בפברואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
פקח נחלק דוח בחנות במתחם "ביג-פאשן" באשדוד, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

בעל עסק אחר שפתוח במתחם בשבת אמר כי "אנחנו נמשיך לפתוח בשבת את החנות, זה לא מרתיע אותנו הדוחות האלה, מדובר בכפייה דתית , אנחנו רוצים רק לעבוד ולהתפרנס. פחות מעניין אותנו מה קורה מסביב, אבל גם בשבת הבאה נהיה פתוחים".

ערן שילון, בעלי רשת החנויות אניפט שקיבל היום דוח על פתיחת העסק בשבת כי "זאת הפעם הראשונה שקיבלנו דוח בחנות שלנו בביג-פאשן. גם בשבת הבאה אני מתכוןן לפתוח את החנות לטובת הלקוחות. זה ביזיון ברמה הגבוהה ביותר, מדובר בשבירה של הסטטוס קוו וכניעה לחרדים", אמר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לראשונה זה שלוש שנים עיריית אשדוד החלה לתת קנסות לעסקים שפתוחים בשבת 3 בפברואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
פקח העירייה במתחם ה"ביג-פאשן", היום/מערכת וואלה! NEWS, -

בעלי החנויות הביעו זעם על המהלך בו נקטה העירייה. "ראש העיר מדבר בשני קולות", אמר אחד מהם. "קול א' קורא לפיוס להמונים וקול ב' מרצה את החרדים. בפעם הראשונה מאז שהביג פתח לפני שלוש שנים, בשעה האחרונה החלו לתת קנסות ולא התראות לחנויות הפתוחות בשבת".

השבוע פרסם ראש העירייה יחיאל לסרי פוסט בפייסבוק ובו הודיע לתושבי העיר כי קיימת הידברות עם מארגני המחאה נגד סגירת העסקים בשבת, וכי קיים פתרון למצב הנוכחי בעיר. "בשבועות האחרונים החלטתי לנהוג באיפוק, לא נגררתי להשמצות, לא הגבתי להסתה הפרועה נגדי, לא הסכמתי לתת יד לפילוג העיר ולפגיעה הקשה בתדמיתה ועיקר מאמציי התרכזו והושקעו בבניית פיתרון שיעמוד במבחן הציבורי והמשפטי", כתב לסרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully