וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בסיוע לחוליה שביצעה את הפיגוע בחוות גלעד נעצר באזור ג'נין

אמיר בוחבוט ומאיה הורודניצ'אנו

4.2.2018 / 8:15

כוחות צה"ל ומג"ב כיתרו בתים בכפר בורקין וקראו לאחמד ג'ראר, שככל הנראה הנהיג את החוליה שהביאה למותו של הרב רזיאל שבח בחודש שעבר, להסגיר את עצמו. מקורות פלסטינים דיווחו כי צעיר נהרג בעימותים במקום

צילום: דובר צה"ל

צה"ל עצר הלילה (ראשון) בכפר בורקין שבנפת ג'נין חשוד בסיוע לחוליה שאחראית לפיגוע במאחז חוות גלעד בחודש שעבר שבו נרצח רזיאל שבח. זאת לאחר שאמש כיתרו כוחות צה"ל ומג"ב בתים בכפר וקראו למבוקש אחמד ג'ראר להסגיר את עצמו, במסגרת פעילות לתפיסת החשוד ברצח שבח.

בכלי תקשורת פלסטיניים דווח אתמול כי במסגרת ניסיון מעצרו של ג'ראר, נעצרו ארבעה פלסטינים. שלושה מהעצורים שייכים לחמולת ג'ראר ששמה נקשר לפיגוע. בסוכנות "ספא" דווח כי כוחות צה"ל קוראים לג'ראר להסגיר את עצמו לפני שיחלו בהריסת בתים נוספים באזור. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו מאוחר יותר כי צעיר פלסטיני שנפגע בעימתים בבורקין מת מפצעיו בבית החולים.

המבצע הנוכחי לתפיסת ג'ראר החל אתמול בבוקר, אז התחילו כוחות צבא לפשוט על בתים בג'נין, ובהם על ביתו של ג'ראר. לבסוף, לבית הגיע אחיו של ג'ראר ואחייניו נעצרו. עוד עולה מהדיווחים כי הכוחות חיפשו במשך כמה שעות בכמה בתי מגורים מאחר שהאמינו כי ג'ראר נמצא באחד מהם.

עוד בנושא
פיגוע ירי בשומרון: בן 35 נרצח בכביש 60 ליד חוות גלעד; מצוד אחר חשודים
שני לוחמי ימ"מ נפצעו קשה וקל בג'נין; אחד מרוצחי הרב שבח חוסל
30 יריות והקלטת המצוקה: הפיגוע בחוות גלעד - שלב אחר שלב

כלי הנדסי של צה"ל בכניסה לכפר בורקין שליד ג'נין. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
כלי הנדסי של צה"ל בכניסה לכפר בורקין, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בחודש שעבר נפצעו שני לוחמי ימ"מ, היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול, באורח קשה וקל בחילופי אש במהלך מבצע מיוחד בג'נין, שנועד לאיתור החוליה שאחראית לרצח שבח. במהלך חילופי האש נהרג לפחות מחבל אחד, שכנראה היה מעורב בפיגוע, ושניים נוספים נעצרו. במקביל לפעילות פרצו הפרות סדר במחנה הפליטים ג'נין.

שבח בן ה-35 נרצח בפיגוע ירי בכביש 60, סמוך למאחז חוות גלעד שבו התגורר. לפי הערכות, לעבר מכוניתו של שבח נורה צרור של 30 יריות, שלאחריו סטה לנתיב הנגדי והתנגש בגדר הביטחון. כשניסה להימלט, הקליט לחבריו בתפוצות הווטסאפ הודעה שבה אמר כי ירו בו, זאת ככל הנראה כשכבר היה פצוע בפלג גופו העליון. בזמן זה נמלטו המחבלים לכיוון שכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חקירת הפיגוע והפעילות המבצעית בשעות האחרונות בכפר ברוקין ובמחנה הפליטים ג'נין, 3 בינואר 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
פעילות כוחות צה"ל באזור ג'נין, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל
חקירת הפיגוע והפעילות המבצעית בשעות האחרונות בכפר ברוקין ובמחנה הפליטים ג'נין, 3 בינואר 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
כוחות צה"ל בפעילות לאיתור המבוקש ליד ג'נין, אמש/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully