וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכיאטר המחוזי קבע: החשוד ברצח איתי מור היה במצב פסיכוטי

30.1.2018 / 9:31

חוות הדעת הפסיכיאטרית מצאה כי אמיר בסטיקר, החשוד ברצח שכנו איתי מור בחדר המדרגות בבניין המגורים באשדוד, מצריך אשפוז. בחקירתו הראשונית סיפר כי "קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי ולכן הרגתי אותו". היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו

צילום:שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

שכנו של איתי מור, החשוד בכך שדקר אותו למוות לפני כשבועיים, היה במצב פסיכוטי בזמן האירוע ומצבו מצריך אשפוז - כך עולה מחוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שהתפרסמה היום (שלישי). החשוד, אמיר בסטיקר בן ה-24, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. מור, אב לארבעה בן 44 שעבד בנמל אשדוד, נדקר בחדר המדרגות בבניין מגורים ברחוב אשכול באשדוד כשירד לזרוק את הזבל.

בסטיקר סיפר בחקירתו הראשונית כי "קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי ולכן הרגתי אותו". לאחר מעצרו נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. אחד השכנים סיפר כי "מדובר בבחור צעיר שחזר לפני כמה שנים בתשובה ומאז התנהג בצורה מוזרה. כולם ידעו שמשהו לא בסדר איתו. לא היה לאיתי ויכוח עמו בעבר". ערב מעצרו, ציינה הסנגורית מטעם הסנגוריה הציבורית עו"ד עפרה סיבוני כי מדובר ב"צעיר ללא עבר פלילי".

מור נמצא על ידי אשתו, לאחר ששמעה צעקות, כשהוא מוטל על מדרגות הבניין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני בזירה ומותו נקבע בבית החולים אסותא שבעיר. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקות נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים, וכעבור זמן עצרו את בסטיקר.

עוד בוואלה! NEWS:
המדינה מגנה על כבודם של עובדי הציבור, האזרחים משלמים את המחיר
"אתה הולך לישון בפחד": הפשיעה שמכה ביישוב הצפוני בישראל
ימים לפני שחוסל: אחיו של קים ג'ונג און נפגש עם אזרח אמריקני

איתי מור, נרצח בסכסוך שכנים באשדוד ב-17 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הותיר אחריו ארבעה ילדים. מור/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
חדר המדרגות שבו נדקר למוות גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
אשתו שמעה צעקות ומצאה את גופתו בחדר המדרגות. זירת האירוע/אתר רשמי, דוברות המשטרה

להלווייתו של מור, שהתקיימה בבית העלמין באשדוד, הגיעו מאות בני משפחה וחברים. "המורשת שלך תישאר איתנו לעד", ספדה לו אמו, רחל מור. "איתי חמוד שלי, אני רק רוצה שתשאל עוד פעם אחת 'אימא, איפה את?'. אני ואבא רוצים להגיד לך תודה שנולדת לנו אחרי אחותך. איתי, בלעדיך הכול יהיה חסר בעולם. מתגעגעים כואבים ועצובים".

עמית, אלמנתו של איתי, הביעה תקווה כי תצליח לשמש כאם ראויה לילדיהם המשותפים. "יש לי כל כך הרבה מה לכתוב, אבל הדף צר מלהכיל את הכאב. אתה אדם של אהבה, אני לא מבינה מאיפה מגיע הרוע הזה, האהבה תנצח", אמרה.

הלווייתו של איתי מור שנרצח בחדר המדרגות של בניין מגוריו, בבית העלמין באשדוד 19 בינואר 2018. שי מכלוף, שי מכלוף
ארונו של מור בהלווייתו באשדוד/שי מכלוף, שי מכלוף
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully