וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צעירה ניסתה לדרוס שוטר וגידפה אותו בבני ברק - וזומנה לדין

25.1.2018 / 11:06

הצעירה סירבה להזדהות לאחר שהפריעה לתנועה ברחוב ראשי בעיר ודרשה מהשוטרים לשחררה כדי שתוכל להמשיך בנסיעה. כשהמשיכו לדרוש שתזדהה, המשיכה לאיים ואף קיללה אותם: "תזיז את עצמך ממני, זה לא ייגמר טוב"

עריכה: שניר דבוש

צעירה תועדה השבוע מתפרעת וצועקת לעבר שוטרים לאחר שהפריעה לתנועה וניסתה לדרוס שוטר בבני ברק. הצעירה התעמתה במשך כמה דקות עם שוטר ושוטרת באמצע רחוב ראשי בעיר, גידפה אותם וסירבה להזדהות.

בסרטון נראית הצעירה צועקת על השוטרים כי ברצונה ללכת, ולאורך כמה דקות היא מסרבת למסור להם תעודת זהות ודורשת מהם לרשום לה דוח תנועה לפי מספר הרכב. בין היתר, איימה על השוטר ואמרה לו "תזיז את עצמך עכשיו כי זה לא ייגמר טוב", ואף קיללה אותו ואמרה "אני שמה עליך זין, תגיד את זה בהזמנה לדיון".

עוד בוואלה! NEWS
חשד: מורה מבית ספר בשרון קיימה קשר מיני עם תלמיד בן 15
משרד הרווחה: קיים ספק ביעילות איסור העסקת בני נוער באתרי בנייה
מסתובבים עם אלות ומשנים מסלולי ריצה: כך משפיעה הכלבת על החיים

אישה צעקה על שוטרים, בני ברק, 22 בינואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
העימות בין הצעירה והשוטרים בבני ברק/חטיבת דובר המשטרה

לטענתה, לא עצרה את מכוניתה לפי הוראת המשטרה משום שהסיעה שלושה ילדים קטנים וקשישה. לבסוף, הסכימה למסור תעודה מזהה. היא לא נעצרה אך זומנה למשפט.

"אני רוצה להביע את ההתנצלות שלי לגבי הדיבור שלי, ההתנהגות שלי והשפה שלי", אמרה הצעירה בסרטון שפרסמה לאחר האירוע. "אני יודעת שיצאה ממני שם מפלצת באותו היום, אני מתנצלת. זו לא הדרך שאני פועלת בה ולא הדרך שאני מחנכת את הילדים. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד, עוברת עליי תקופה מאוד קשה שלא קשורה לשום דבר. לא יודעת מה קרה שם, אני רק רוצה להתנצל".

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לסרטון שהופץ שבו צולמה אזרחית תוקפת שוטר בגין רישום דוח, נדגיש כי שוטרי משטרת ישראל פועלים בנחישות בביצוע משימותיהם בתחום הביטחון, הסדר הציבורי ונושאי תנועה. השוטרים פועלים לילות כימים כמשרתי הציבור ולמענו. אנו רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה מילולית או פיזית המופנית כלפי השוטרים המבצעים מלאכתם כנאמני הציבור וכנציגי שלטון החוק. התנהגות כגון זו לא תרפה את ידי השוטרים ולא תסיט אותם מלבצע את משימותיהם במקצועיות ובנחישות. המשטרה לא תאפשר התנהגות אלימה שכזו ותפעל למצות את הדין עם אלו הפוגעים בשוטרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אישה צעקה על שוטרים, בני ברק, 22 בינואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
העימות בין הצעירה והשוטרים בבני ברק/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully