וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה מבית ספר בשרון קיימה קשר מיני עם תלמיד בן 15

על פי החשד, המורה והתלמיד קיימו בעבר קשר בעל תוכן מיני, תוך ניצול תפקידה לפני כארבע שנים. דיווח בעניין הועבר למשרד החינוך, והמורה תובא מחר בפני שופט להארכת מעצרה

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
המורה נעצרה היום ותובא מחר בפני שופט/AP

מורה כבת 30 מאחד מיישובי השרון, נעצרה היום (רביעי) בחשד שקיימה לפני ארבע שנים קשר בעל תוכן מיני עם תלמיד, תוך ניצול יחסי מרות וחינוך. התלמיד היה אז בן 15, ולטענתו היא לימדה אותו בבית ספר שנסגר מאז. דיווח הועבר למשרד החינוך, והחשודה נעצרה לחקירה ושוחררה בתנאים מגבילים.

עו"ד ניבה נקש, המייצגת את המורה, הבהירה כי מרשתה מכחישה "מכל וכל קיום יחסי מין עם התלמיד, "לא כל שכן קיום יחסי מרות". לדבריה, "מדובר במורה מוערכת וותיקה שהועסקה במוסד החינוכי בו למד התלמיד. עם זאת, היא לא הייתה המורה שלו. מרשתי אינה מכחישה שניהלה קשר חם ואוהד עם התלמיד, אולם קשר זה נבע בשל בעיות רגשיות נפשיות מהן סבל התלמיד, שכנראה פיתח כלפי מרשתי אובסססיה בשל לקות ממנה הוא סובל". עוד הוסיפה כי המורה מסרה גרסה ושיתפה פעולה עם גורמי החקירה באופן מלא, השיבה על כל שאלה שנשאלה וסיפקה הסברים על טיב הקשר. "כולי תקווה שגורמי החקירה יפנימו במהרה כי מרשתי היא הקורבן בסיפור הקפקאי פרי עלילה בדיונית של המתלונן", הוסיפה עו"ד נקש.

לפני כשבוע הוצא המנצח מנחם נבנהויז לחופשה בלתי מוגבלת מתפקידו במחלקה למוזיקה בטכניון ובתזמורת, בעקבות שורת עדויות שחשף העיתונאי אסף הראל במונולוג שנשא באתר "הארץ". במונולוג, חשף הראל כי כתלמיד שלו בתיכון תלמה ילין הוא הותקף מינית בידי נבנהויז, ועם התעוררות קמפיין MeToo שוחח עם חבריו מימי התיכון וגילה כי במשך שנים הטריד ותקף לכאורה נבנהויז תלמידים רבים. אם יש ממש בטענות שהציף הראל, חלה עליהן התיישנות ולכן הן לא תקפות עוד בבית המשפט.

לעומת זאת, בימים אלה נבדקת האפשרות כי נבנהויז ביצע עבירות מין בשנים האחרונות ובפרט במוסדות שבהם לימד לאחר ימיו בתיכון שבגבעתיים. אחד המוסדות שבהם לימד המנצח, בעל שם עולמי, הוא הטכניון בחיפה. הטכניון בודק אפשרות שנבנהויז הטריד מינית חברי תזמורת ותלמידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully