וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנס וניסה לבתר את הגופה": מאסר עולם נגזר על רוצח שכנתו

22.1.2018 / 9:42

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו עונש מאסר עולם על אברהם ילמה, לאחר שהורשע ברצח ובאונס שכנתו בעיר לפני כשנתיים. בנוסף נגזרו על ילמה 15 שנות מאסר נוספות בגין האונס. "מדובר במקרה חריג במהלכו אנס הנאשם מישהי שלא הכיר וניסה לבתר את גופתה", קבעו השופטים

עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר הבוקר (שני) עונש מאסר עולם על אברהם ילמה, שהורשע ברצח ובאונס שכנתו מלה עוז בת ה-66 לפני כשנתיים. בנוסף גזר בית המשפט 15 שנות מאסר נוספת בגין עבירת האונס, וכן תשלום פיצויים בגובה 258 אלף שקלים למשפחת הנרצחת.

הרכב השופטים בראשות השופט נתן זלוצ'ובר, קבעו בהחלטתם בסוגיית העונש כי בנסיבות המקרה וכן על רקע המבחן המוסרי, מעשה האונס והרצח יופרדו וילמה ישא בעונש נפרד. "המקרה שבפנינו חריג", טענו. "עקב מכלול הדברים, מדובר בנסיבות חריגות שבהן הנאשם אנס מישהי שהוא אינו מכיר, וניסה לבתר את גופתה, בסופו של דבר ברצח בנסיבות חריגות בחומרתן".

לקריאה נוספת:
אישום: אנס את שכנתו, ניסר גופתה ונתן לכלבתו לאכול
חשד לרצח בבאר שבע: אותרה גופת אישה, בעל הדירה חשוד

גזר הדין נגד אברהם ילמה, הורשע ברצח ואונס המנוחה מלה עוז ז?ל, מחוזי באר שבע, 22 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אברהם ילמה בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

חווה, אחותה של הנרצחת הביעה שביעות רצות מהחלטת השופטים. " מלה הייתה אישה נפלאה, אם וסבתא גאה", סיפרה. "היא הקימה את סניף בנק הדם בבאר שבע. העונש שנגזר היום הוא עונש ראוי. זה לא מקל - אך בהחלט ממצה את הדין. אני מסתכלת על הרוצח כבר שלוש שנים, הוא בן בליעל שגדע חיים שלמים של משפחה".

גופתה של עוז, בת 66 במותה, נמצאה בדירתו של ילמה ב-2 בדצמבר 2016. המשטרה הגיעה לדירה לאחר ששתי אחיותיו של ילמה, בשנות ה-20 לחייהן, הגיעו לתחנת המשטרה וסיפרו לקצין שאחיהן מבקש עזרה בפינוי גופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מלה עוז ז?ל, נרצחה ונאנסה על ידי אברהם ילמה, 22 בינואר 2018. באדיבות המשפחה
הנרצחת מלה עוז/באדיבות המשפחה

על פי כתב האישום שהוגש נגדו לפני כשנתיים, ילמה קשר עצמו למעשה אך טען בחקירותיו כי לא רצח את המנוחה. לדבריו, השניים נפגשו מחוץ לבניין ואז עוז הציעה לו לקיים עמה יחסי מין, והוא נענה. לאחר קיום יחסי המין בדירתו - כך טען - היא התעלפה. הוא סטר לה בפניה כדי שתתעורר, ללא הצלחה. לאחר מכן, לדבריו, הוא שתה אלכוהול ונרדם, וכאשר התעורר ראה כיצד הכלבה שלו משחיתה את גופתה של עוז. הכלבה הושמה בהסגר.

עם זאת, בפרקליטות טוענים כי ילמה אפשר לכלבתו לבצע את המעשים לאחר שהוא אנס אותה באכזריות. אז, נטען, הוא נסע לחנות כלי בניין, וקנה מסור באמצעותו ביתר את גופת עוז כדי להיפטר ממנה, אך כשל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין שבו נמצאה הגופה, לפני כשנתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully