וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרות של איראן בגרמניה: ארגונים יהודיים ומועדון מכבי

במגזין פוקוס דווח כי הסוכנים שאחריהם התנהלו הפשיטות במדינה עקבו בין היתר אחרי ארגון "הוועד היהודי-אמריקני" ואחרי מועדון הספורט בברלין. גורמי מודיעין אמרו כי בטהראן חיפשו אחרי מטרות פוטנציאליות לפיגועים

שר החוץ הגרמני, פרנק וולטר ושר החוץ האיראני, מוחמד זריף, במהלך מסע"ת בבברלין, גרמניה, 15 ביוני 2016. רויטרס
נשיא גרמניה, פרנק וולטר שטיינמאייר, עם שר החוץ האיראני, מוחמד זריף/רויטרס

הפשיטות אחרי החשודים בריגול עבור איראן ברחבי גרמניה היו קשורות למעקבים שניהלו סביב מוסדות יהודיים בברלין - כך דיווח היום (שישי) המגזין "פוקוס". גורמי מודיעין אמרו למגזין הגרמני כי הסוכנים האיראנים חיפשו אחרי מטרות פוטנציאלות לפיגועים, כולל ארגון "הוועד היהודי-אמריקני", מועדון מכבי ברלין, מרכז קהילתי דתי בכיכר אלכסנדרפלץ והרב שלו.

על פי הדיווח, הוועד היהודי-אמריקני דרש מברלין לגרש את השגריר האיראני עלי מג'דיה. השגריר הוזהר במהלך דצמבר האחרון ונאמר לו כי על טהראן לחדול מריגול אחרי מטרות ישראליות בשטחה של גרמניה. בשנה שעברה הורשע אזרח פקיסטן בריגול עבור איראן.

הפשיטות על בתיהם ומשרדיהם של עשרת החשודים בריגול עבור איראן נערכו ביום שלישי בעקבות מידע מצד שירותי המודיעין, אך לא הביאו למעצרים. התביעה לא פירטה מעבר לכך שהם חשודים בריגול אחרי מטרות בגרמניה עבור גוף הקשור לאיראן, אך בפוקוס דווח כי הם פעלו בשליחות כוח קודס של משמרות המהפכה, יחידת העילית של הארגון האמונה על פעילותו מעבר לשטחה של איראן.

עוד בוואלה! NEWS:
המבצע מתחיל: טורקיה החלה בהפגזה מאסיבית נגד הכורדים בצפון סוריה
פלסטיני הוצא להורג בידי משפחתו בעזה בטענה כי הסגיר בכירי חמאס
נסראללה: ישראל אחראית לניסיון החיסול של פעיל חמאס בלבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully