וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של טראמפ: "מצבו מצוין אבל הוא צריך יותר פעילות גופנית"

17.1.2018 / 1:00

ד"ר רוני ג'קסון פירט בתדרוך לעיתונאים על הבדיקות שערך בשבוע שעבר לנשיא בבית הלבן. לדבריו, בריאותו של הנשיא מצוינת ו"הוא יכול להשלים את כהונתו ולהמשיך לכהונה נוספת"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ זקוק לדיאטה שתכלול פחות פחמימות ושומנים ויותר פעילות גופנית – כך אמר אמש (שלישי) ד"ר רוני ג'קסון - הרופא שערך את הבדיקה השנתית של הנשיא, בתדרוך לעיתונאים בבית הלבן. ג'קסון הגדיר את מצבו הבריאותי של טראמפ, בן 71, "מצוין" והוסיף כי מבחינה מנטאלית הוא "חד מאוד וכשיר לבצע את תפקידו". עוד הוסיף הרופא כי טראמפ, שגובהו כ-1.9 מטרים, שוקל 108 קילוגרמים אך עליו לרזות בין 4.5 ל-6.8 ק"ג. לדבריו הנשיא עבר בהצלחה בדיקה קוגניטיבית, לבקשתו שלו.

ג'קסון ערך את הבדיקות לטראמפ ביום שישי האחרון, ברקע הביקורת בכלי התקשורת על תגובתו של טראמפ לפרסומים על אודות קטעים מהספר שחיבר מייקל וולף על אודות סביבתו של הנשיא. פרסומים שאליהם הגיב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, בין היתר בטענה כי הוא "גאון יציב מאוד". לדברי ג'קסון, "בריאותו של הנשיא מצוינת. הוא מוסיף ליהנות מפעילות לב תקינה ובריאות כללית טובה בשל התנזרותו ארוכת השנים מטבק ומאלכוהול". עוד אמר הרופא כי הוא "חושב שטראמפ יישאר כשיר לבצע את התפקיד במשך שארית כהונתו ואם ייבחר לכהונה נוספת אז לארבע שנים נוספות".

כתבות נוספות על טראמפ בוואלה! NEWS:
טראמפ הודף את הטענות: אני האדם הכי פחות גזען שקיים
שני סנאטורים בארה"ב: נכחנו בדיון, טראמפ כינה את אפריקה "חור תחת"
ממלמל מילים ושותק: שירת ההמנון המביכה של טראמפ

רוני ג'קסון הרופא שערך את הבדיקה הרפואית של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, 16 בינואר 2018. רויטרס, רויטרס
הביע אמון שמצבו הבריאותי של הנשיא יישאר כך עד סוף הכהונה. ג'קסון/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully