וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלמל מילים ושותק: שירת ההמנון המביכה של טראמפ. צפו

ברשתות החברתיות תהו אם נשיא ארה"ב שכח את את ההמנון, אחרי שנקלט עוצר לפרקים בזמן תחילת משחק פוטבול מכללות. תומכיו שיבחו אותו על כך שעמד עם ידו הימנית על לבו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נקלע למבוכה חדשה, אחרי שתועד ממלמל חלק ממילות ההמנון בזמן משחק פוטבול מכללות בעיר אטלנטה. טראמפ עמד על הדשא בזמן נגינת ההמנון, אך תועד כשהוא שותק לפרקים ומפספס חלק מהמילים. ברשתות החברתיות היו מי שהגנו על טראמפ על כך ששם את ידו על לבו במהלך השמעת ההמנון, בעוד אחרים תהו אם ייתכן שהוא שכח את המילים ברקע טענות של מתנגדיו ולפיהן הוא אינו בקו הבריאות.

טראמפ קרא פעמים רבות לכבד את ההמנון הלאומי של ארצות הברית, ואתמול הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו רוצים שיכבדו את הדגל שלנו – ואנחנו רוצים גם שיכבדו את ההמנון הלאומי שלנו!". הוא אף שינה את תמונת הרקע בחשבון הטוויטר שלו לתמונה שבה הוא נראה עומד בזמן השמעת ההמנון.

אחרי שנתקע בתחילת ההמנון ובמהלכו, הצטרף טראמפ בהתלהבות לשירת החלק האחרון, אז חייך גם לעבר המצלמות. לאחר מכן, עבר הנשיא לצפות במשחק מתא פרטי באצטדיון.

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ נכנס למלחמה מיותרת, והופתע לגלות שהספורט גדול מהנשיא

נשיא ארה"ב טראמפ בזמן שירת ההמנון במשחק פוטבול מכללות באטלנטה, 8 בינואר 2018. רויטרס
הצטרף לשירה בסוף ההמנון. טראמפ/רויטרס

לפי החוק היבש, כל מי שנוכח בהשמעת ההמנון צריך לעמוד עם פניו לדגל ועם ידו הימנית על לבו, פרט ללובשי מדים, שצריכים להצדיע. עם זאת, החוק לא נאכף ואין אמצעי ענישה למי שמפר אותו. קודמו של טראמפ בתפקיד, ברק אובמה, זכור כמי שלא שם את ידו על לבו בזמן קמפיין הבחירות ב-2008. אובמה אמר להגנתו כי סבו לימד אותו לעשות זאת רק בזמן ההשבעה, ורק לשיר בזמן ההמנון.

טראמפ גם הרבה לתקוף את שחקני ה-NFL שכרעו ברך בזמן שירת ההמנון, במחאה על מדיניותו. הוא קרא לראשי הליגה ולבעלי הקבוצות להשהות או לפטר את אותם שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נשיא ארה"ב שר בהמנון במשחק פוטבול מכללות באטלנטה, 8 בינואר 2018. רויטרס
נשיא ארה"ב שר בהמנון במשחק פוטבול מכללות באטלנטה, 8 בינואר 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully