וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ממסוק: תושב הנגב חצה קו הפרדה רצוף – וכמעט גרם לתאונה

הנהג בן ה-58 ביצע עקיפה מסכנת חיים והיה קרוב להתנגש חזיתית בכלי רכב שנסע מולו בכביש 35. כלי הרכב נעצר על ידי השוטרים ורישיונו נשלל ל-30 יום. להגנתו טען כי "היו לי עוד כמה מטרים לסיום העקיפה"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יאיר דניאל

תושב לקיה בן 58 תועד ממסוק משטרתי כשהוא חוצה קו הפרדה רצוף ומבצע עקיפה מסכנת חיים בכביש 35. במהלך הפעילות כאמור זיהה סייר האוויר ששהה במסוק כלי רכב המבצע עקיפה בדרך לא פנויה וכמעט גורם תאונת דרכים חזיתית. "התפללתי שלא תסתיים בחזיתית", אמר סייר האוויר שראה את העקיפה בזמן אמת. הדיווח העובר במידית לניידות שהתמקמו בהתאם ולאחר נסיעה קצרה בזמן שהמסוק מלווה את הנהג, הרכב נעצר על ידי השוטרים.

הנהג טען להגנתו כי לא ביצע עקיפה מסוכנת והיו לו עוד כמה מטרים לנסיעה מבלי שסיכן את כלי הרכב האחרים. לנהג נרשמה הזמנה לדין ורישיון הנהיגה שלו נפסל על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים. במהלך הפעילות נרשמו 15 דוחות לנהגים שביצעו עבירות מסכנות חיים ביניהן עקיפות תוך חציית קו הפרדה רציף ועבירות של נהיגה במהירות חריגה.

אתמול נפצע גבר כבן 40 באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 77 בסמוך לכפר רומת אל-הייב שבגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא סובל מחבלת ראש, מורדם ומונשם.

עוד בוואלה! NEWS:
"תודה, שישה מיליון": כתובת נאצה רוססה על פסלו של רבין בתל אביב
בן תשע נדקר בתחנת אוטובוס בבאר שבע; חשוד בן 30 נעצר
חשד: שוטר נישק נחקרת בכוח וצילם נשים נוספות ללא ידיעתן

דרמה בכביש 35- צוות מסוק משטרתי זיהה רכב חוצה קו הפרדה והכווין אליו כוח קרקעי; הנהג נעצר ע"י שוטרים. אתר רשמי
כלי הרכב חוצה את קו ההפרדה הרצוף/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully