וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר נישק נחקרת בכוח וצילם נשים נוספות ללא ידיעתן

9.1.2018 / 8:22

השוטר, בן 47 מבאר שבע, שוחרר למעצר בית לאחר שנחקר בחשד שנישק את הנחקרת פעמיים בניגוד לרצונה. במהלך החקירה התגלו ברשותו תמונות אינטימיות של נשים נוספות, שעל פי החשד צולמו בניגוד לרצונן. עורך דינו: "השוטר מצטיין, התמונות התקבלו בווטסאפ מחבריו"

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
על פי החשד, השוטר ביקש להיפגש עם הנחקרת פעם נוספת - ונישק אותה שוב/חטיבת דובר המשטרה

המחלקת לחקירות שוטרים שחררה אתמול (שני) שוטר למעצר בית לאחר שנחקר בחשד שנישק בכפייה אישה שהגיעה לתחנת המשטרה ונחקרה על ידו. במהלך החקירה, ולאחר סריקה של מכשיר הטלפון הסלולרי שלו, התברר כי השוטר צילם תמונות אינטימיות של נשים נוספות בלא ידיעתן. עורך דינו של השוטר טען כי בדיקת הטלפון הנייד של הנחקר נעשתה שלא כדין: "מח"ש רמסה ברגל גסה את פרטיותו".

לפני כחודש עצרה מח"ש את השוטר, דובי אייזיק, בוחן תנועה מבאר שבע בן 47, בחשד שנישק את האישה שנחקרה על ידו. על פי החשד, אייזיק נפגש עם הנחקרת פעם נוספת, כביכול במטרה לדון בתיק, וגם אז נישק אותה בניגוד לרצונה. הוא נעצר ונחקר, ובמהלך חקירתו התבקש למסור את הטלפון הנייד שלו. חוקרי מח"ש בדקו את תוכן המכשיר וגילו את תמונות הנשים האחרות, שצולמו על פי החשד בלא ידיעתן. במח"ש מקווים כי בימים הקרובים יגיעו מתלוננות נוספות להעיד נגד אייזיק.

מסנגורו של השוטר, עו"ד יאיר רגב, נמסר כי "מדובר בשוטר מצטיין המשרת את הציבור בנאמנות שנים רבות. אנו מביעים שאט נפש מהיחס הפוגעני לשוטר, ומחיטוט בטלפון הפרטי שלו שלא כדין". עוד אמר עו"ד רגב כי "גם לשוטר הזכות לחיים פרטיים. רובו של החומר הוא פרטי והשאר כולל סרטונים שקיבל בווטסאפ מחבריו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "עם היוודע דבר החשדות המיוחסים לו הורחק השוטר מכל תפקיד במשטרה והוצא לחופשה כפויה לאלתר. ככל שאמנם יאומתו החשדות נגדו, הרי שאנו רואים בחומרה את הדברים, שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים שעליהם אמונה המשטרה, ונפעל בהתאם".

עוד בוואלה! NEWS:
אנס את בתו - ותיעד בסרטונים: אב מירושלים נאשם בהתעללות מינית
שוד הכבשים הגדול התגלה כהונאה: החקלאי הסתיר חצי מיליון שקל
"מי שעבר תחת ידיו הפך לנכה": רב המרצחים של עולם הפשע נחשף

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully