וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס את בתו - ותיעד בסרטונים: אב מירושלים נאשם בהתעללות מינית

8.1.2018 / 13:23

כתב האישום מייחס לאב אונס ומעשים מגונים בבתו מאז שהייתה בת 12. בנוסף, הוא צילם יותר מאלף תמונות חושפניות שלה ועשרות סרטונים. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בגין מאות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים בביתו. נטען כי הוא ביצע את המעשים מאז שהייתה בת 12 ועד שהגיעה לגיל 18, והפגיעה המינית האחרונה בה הייתה כשבוע לפני גיוסה לצה"ל. בנוסף כתב האישום מייחס לו צילום של כ-75 סרטוני וידיאו המתעדים את חלק ממעשיו המיניים וצילום של יותר מ-1,400 תמונות שבהן המתלוננות מוצבת בתנוחות שונות וחושפניות.

המתלוננת סיפרה כי אביה אמר לה כי הוא שנא אותה כשהיא הייתה ילדה קטנה, והחל לאהוב אותה רק כשהחל להסתכל עליה בצורה מינית. עם זאת, הוא נהג להסיע אותה פעמים רבות, לקנות לה תכשיטים ושוקולדים ולומר לה שהוא אוהב אותה במקביל להתעללות הנפשית, הגופנית והמינית בה.

עוד בוואלה! NEWS:
"סכסוך ארוך בין בני זוג": גל הצתות חריג בבנייני מגורים בלוד
ח"כ יוגב ייעדר מהצבעה בשל מות אמו – וחוק המרכולים שוב בסכנה
כשל-1.4 מיליון איש לא יהיה מה להפסיד: הסיכון בקיצוץ תקציב אונר"א

אב נאשם באונס והתעללות מינית בבתו; את האירועים נהג לתעד בתמונות ובוידאו. צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל, מערכת וואלה! NEWS
הנאשם בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

על פי כתב האישום, הוא ביצע את המעשים בתדירות של כפעמיים בשבוע לאורך שנים בסלון הבית, בחדר השינה של ההורים ובחדר הממ"ד בבית. במקרים רבים הוא נהג לתאם מראש את מועד ביצוע המעשים. בנוסף הוא נהג לרכוש בגדי הלבשה תחתונה וביקש ממנה ללבוש אותם בתנוחות שונות כבקשתו, תוך שהוא מצלם אותה. הוא אף נהג להציג לה תמונות פורנוגרפיות ולהורות לה לשחזר אותן.

הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מסנגורו של הנאשם, עו"ד דוד ברהם, נמסר: "אנחנו נלמד את תיק החקירה ונתייחס אליו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully