וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה, שישה מיליון": כתובת נאצה רוססה על פסלו של רבין בתל אביב

9.1.2018 / 10:33

המשטרה עצרה בסמוך לכיכר רבין חשוד בן 38, כשהוא תחת השפעת אלכוהול וברשותו שני סכינים וכלי כתיבה, ששימשו ככל הנראה למעשה. החשוד צייר צלב קרס על האנדרטה והוא הובא לחקירה

גרפיטי שרוסס על פסל בכיכר רבין בת"א 9 בינואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
פסלו של רבין עם כתובות הנאצה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

כתובת נאצה נכתבה היום (שלישי) על פסלו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין בכיכר רבין בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בפסל ועליו נכתב בגרמנית: "תודה, שישה מיליון", וצוייר צלב קרס. במקביל, התקבל במשטרה דיווח נוסף על גבר חשוד בסמוך למקום, כשהוא נראה אוחז בסכין והוא ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הגבר ובחיפוש בכליו נמצאו שני סכינים, שני טושים וספר. החשוד בן 38 נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

בשנת 2011 הושחתה האנדרטה לזכר רבין ונכתבה עליה הכתובת "תג מחיר" ונשפך עליה צבע לבן. בנוסף, בקרבת האנדרטה, רוססו הכתובות "תג מחיר" ולשחרר את יגאל עמיר". המשטרה עצרה חשוד בביצוע המעשה והוא הועבר לחקירה בתחנת לב תל אביב. עדי ראייה סיפרו כי מדובר בצעיר בן 27. הוא הגיע למקום, ריסס את הכתובות על הקיר הסמוך לאנדרטה וכן על האנדרטה עצמה, ולאחר מכן נטל דלי צבע ושפך על האנדרטה. בשלב זה הזעיקו מאבטחי העירייה את קב"ט העירייה שהזעיק את משטרת מחוז תל אביב. עוד סיפרו עדי הראייה כי הצעיר החשוד הספיק לעלות על מונית לאחר ביצוע מעשיו, אך מאבטחי העירייה עצרו אותה, הורידו אותו ממנה והחזיקו בו עד להגעת המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
חוק המרכולים אושר בקריאה שנייה ושלישית - ברוב של קול אחד
סערת ההקלטות: "שחיתות רקובה"; יאיר נתניהו: "זו לא דרכי"
דוח הביטוח הלאומי ל-2017: יותר קשישים ועלייה בשכר הממוצע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully