וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נועה רק רצתה לעזור ולתרום": הובאה למנוחות הילדה שמתה משפעת

26.12.2017 / 17:47

נועה תמר בן שמואל, הנערה בת ה-15 שמתה בבית החולים סורוקה מסיבוך של שפעת, נטמנה בבית העלמין באשדוד. אחותה רז: "היא הייתה ילדה טהורה, כשהיא הלכה היא לקחה את הלב שלי איתה"

הלוויה של נועה תמר בן שמואל הנערה שנפטרה הלילה כתוצאה משפעת, בית עלמין, אשדוד. מאצ'י הוף
זר על קברה של נועה תמר בן שמואל, היום/מאצ'י הוף

מאות חברים ובני משפחה הגיעו היום (שלישי) לבית העלמין באשדוד, ללוות בדרכה האחרונה את נועה תמר בן שמואל, בת ה-15 שמתה אתמול משפעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בן שמואל אובחנה כנשאית נגיף השפעת H1N1 ונדבקה בזיהום חיידקי שגרם להפסקת פעילות לבה. בני משפחתה הסכימו לתרום את איבריה.

"כל מי שנמצא פה זה לא בגללי או בגלל אבא ואמא, רק בגלל נועה", אמרה האחות רז, "כל מה שהיא רצתה אי פעם זה לעזור ולתרום, היא הייתה ילדה טהורה. אף פעם לא אשכח את הדברים שאמרתי לה כשנפרדנו, היא תמיד אצלי בלב, למרות שהיא הלכה היא לקחה את הלב שלי איתה".

"בכל רגע אני מתחננת שהיא תתעורר, אבל אני יודעת שזה לא יקרה. לא האמנתי כשקיבלתי את ההודעה, כולם אהבו אותה, היא הייתה הבן אדם הכי טוב שהכרתי, אני לא יכולה לדמיין שהיא לא תהיה לי בחיים, אין מי שיבוא אליי כל בוקר ויעשה לי קיצי, אני כל-כך מתגעגעת אלייה" אמרה חברתה.

נועה תמר בן שמואל הנערה שנפטרה הלילה כתוצאה משפעת. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
בת 15 במותה. נועה תמר בן שמואל/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

על פי נתוני האגף לאפידמיולוגיה במשרד הבריאות בשנה שעברה נרשמו 60 מקרי מוות של חולים כתוצאה מהידבקות בשפעת. במשרד דיווחו אז על 300 מקרים של חולי שפעת שהוגדרו כקשים והעריכו כי בפועל המספר גבוה יותר מכיוון שלא כל המקרים מדווחים או משויכים לסיבוכים של המחלה.

עם תחילת "עונת השפעת" הנוכחית בחודש ספטמבר הגדירו במשרד הבריאות את אוכלוסיית היעד לחיסון נגד המחלה: בני 65 ומעלה, חולים כרוניים, בדגש על כאלה הנמצאים בסיכון ללקות בדלקת ריאות, שוהים במוסדות, נשים הרות ולאחר לידה או כאלה המתכננות הריון, וכן תינוקות מגיל שישה חודשים ועד שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • שפעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully