וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בפתח תקווה: מאות ליוו למנוחות את אם המשפחה

עשרות מכרים ובני משפחה הגיעו לבית העלמין "סגולה" בעיר כדי ללוות את ירגדו טרפה בדרכה האחרונה, לאחר שנרצחה על ידי בעלה. ראש העיר איציק ברוורמן: "כולנו מזועזעים מהאירוע הנורא, תומכים בילדים בזמנים הקשים האלו"

צילום:קובי אליהו עריכת וידאו:ניר חן

עשרות ליוו היום (שישי) בדרכה האחרונה את ירגדו טרפה, שנרצחה אתמול על ידי בעלה בדירתם שבפתח תקווה. למסע ההלוויה שהתקיים בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה, הגיעו בני משפחתה, מכריה ותושבים רבים מעירה. "העיר פתח תקווה כולה מזועזעת מהרצח הקשה", אמר ראש העיר איציק ברוורמן במהלך מסע ההלוויה. "אנחנו ממשיכים ללוות את המשפחה ודואגים לכל צרכיה ועיקר התפקיד שלנו הוא לתמוך בילדים בעת הזו".

חקירה ראשונית של האירוע העלתה כי טרפה בת ה-33 נדקרה על ידי בעלה, בזמן שבנם בן ה-17 ניסה לגונן עליה בגופו – ונפצע אף הוא באורח בינוני. היא הוסיפה להיאבק בבעלה, ואחרי שנדקרה היא אף הצליחה להזעיק את כוחות המשטרה. "המקרה זעזע אותי", אמרה רחל אלון, יועצת ראש עיריית פתח תקווה לענייני מגדר ומעמד האישה. "חשוב לי לא לעבור לסדר היום ולכן אני מקדמת תהלוכה משותפת בעיר עם ארגון 'מקדמות שוויון מגדרי' לזכרן של אותן נשים שביתן לא היה מבצרן".

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן מחריף את המשבר: לא נסכים לאף תוכנית שלום אמריקנית
ברקע לדיווחים על קרע: ברק הביע תמיכה פומבית נחרצת בגבאי
בגבעתיים מתכננים לחמוק מחוק המרכולים; "לעצור את ההידרדרות"

גבר ניסה לרצוח את אשתו להתאבד, פתח תקווה. מד"א
זירת הרצח בפתח תקווה, אתמול/מד"א

גיא עפארי מנהל אגף הרווחה בעיריית פתח תקווה מתח ביקורת על התנהלות המדינה בהקצאת משאבים לטיפול באלימות במשפחה. "מדינת ישראל עדיין לא החליטה על היחס של מספר מטופלים לעובד סוציאלי", אמר.

"מדינת ישראל לא החליטה על חלוקת המשאבים שהיא מוכנה להשקיע באוכלוסיות שזקוקות לעזרה והתוצאות הן קריסה של צוותי אגף הרווחה אצלנו ובערים אחרות", הוסיף עאפרי. "אם לעובד שלי יש 100 משפחות שהוא רוצה לטפל בהן אז חלוקת הקשב והיכולת שלו לטפל במשפחות היא מועטת. הפעמונים יצלצלו מזמן".

עוד באותו נושא

חשד: גבר דקר את אשתו למוות בדירתם בפתח תקווה וניסה להתאבד

לכתבה המלאה
גבר ניסה לרצוח את אשתו להתאבד, פתח תקווה. מד"א
בית משפחת הנרצחת, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully