וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקנית חשודה ביבוא סם הזייה מקולומביה שנועד "לטקסי ריפוי"

22.12.2017 / 0:04

הצעירה נעצרה עם אזרח קולומביה ואזרח ישראלי כשברשותם חליטת צמח האייווסקה המכיל חומר בשם DMT, המוגדר כסם מסוכן בישראל במטרה לבצע טקס בעזרתו ביישוב בצפון. לפני כחצי שנה הורשעו שתי נשים בייבוא הסם לארץ מפרו

צמח האייווסקה. וויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
צמח האייוסקה/מערכת וואלה! NEWS, וויקיפדיה

אזרחית אמריקנית, אזרח קולומביה ואזרח ישראלי חשודים בפרשת ייבוא לארץ של חליטת האייווסקה, בעלת אפקט הזייתי - כך הותר היום (שישי) לפרסום. השלושה נעצרו לפני יותר משבוע בידי משטרת מחוז ש"י, כשהחשד נגדם הוא שהחליטה מכילה חומר בשם DMT, המוגדר כסם מסוכן בישראל.

לפי החשד, המעורבים התכוונו לקיים אירוע של שתיית הסם ביישוב האקולוגי כדיתא שבצפון. על הפרשה הוטל חיסיון בשלבים הראשונים של החקירה, במטרה לאתר את כלל המעורבים. שמה של האזרחית האמריקנית הוא אליסון מקרוגר, ומעצרה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בירושלים.

לפני כחצי שנה נגזר במסגרת הסדר טיעון דינן של שתי נשים שהואשמו בייבוא אייווסקה לישראל מפרו. השתיים הואשמו בכך שארגנו כמה סדנאות שכללו טקסים "חזקים ועוצמתיים שמביאים איתם ריפוי עמוק בטרנספורמציה". השתיים ייבאו כמה ליטרים שלמשקה המופק מאייווסקה, חליטה המורכבת מצמחים שונים. העונש שהוטל על השתיים בבית המשפט המחוזי בחיפה, כלל שישה חודשי עבודות שירות בלבד. חליטת האייווסקה אינה מופיעה בפקודת הסמים המסוכנים בישראל. יחד עם זאת, העובדה שהיא מכילה DMT, חומר שמופיע בפקודת הסמים, עומדת בבסיס החשד נגד המעורבים.

עוד בוואלה! NEWS:
המדינה לבג"ץ: נתניהו יחל לשלם מס על שירותי אחזקה במעון הפרטי
אביו של אחד החשודים בתקיפת חייל: "ילדים טובים שנקלעו לקטטה"
מדגמים בקטלוניה: הבדלנים זכו ברוב בבחירות המיוחדות לפרלמנט

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully