וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אחד החשודים בתקיפת חייל: "ילדים טובים שנקלעו לקטטה"

21.12.2017 / 22:44

מעצרם של החיילים החשודים בתקיפת הצעיר בן ה-19 מהכפר מרר בבסיס בצפון הוארך בשלושה ימים. סנגוריהם טוענים לחקירה מוטית וחד-צדדית לאחר שחוקרת אמרה כי "תתפור תיק" לאחד החשודים

החייל שבהדרוזי שהותקף באכזריות בבסיסו שבצפון על ידי שני חיילים 16 בדצמבר 2017. פייסבוק, צילום מסך
החייל בבית החולים לאחר התקיפה/צילום מסך, פייסבוק

לבית הדין הצבאי בחיפה הובאו היום (חמישי) שני החיילים החשודים בתקיפת סמל בבסיסם בצפון, בשבוע שעבר. היה זה דיון שני בעניינם, מאז שלאחר הפרסום בוואלה! NEWS הם נעצרו ביום ראשון. אתמול עומתו השניים עם קרבן התקיפה. העימות התקיים בכלא 6, שם השניים מוחזקים במעצר.

מהדיון היום עלה כי בתום העימות אמרה חוקרת מצ"ח לאחד מהם: "אני אתפור לך את התיק ככה או ככה". בדיון לא הכחישה החוקרת את הדברים. היא טענה כי הדברים נאמרו בהומור. החשודים מיוצגים על ידי סנגורים מטעם הסנגוריה הצבאית: רב-סרן (מיל') יובל קגן וסרן מיה כץ מייצגים את אחד החיילים וליאור בנימין וסגן רועי בן עמרה מייצגים את החייל השני. הם טענו לחפותם של השניים ואמרו כי הם מי שהותקפו.

"החקירה מוטית וסובייקטיבית ואין שום פעילות לחקר האמת", טען בדיון עו"ד בנימין. עו"ד קגן הוסיף: "מזמן לא נחשפתי לחקירה המתנהלת בצורה כה חד-צדדיות כמו חקירה זו". הוא אמר כי אמירת החוקרת "מדברת בעד עצמה באופן מאוד ברור".

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש אחרי נאום נתניהו: "אסור לפגוע בלגיטימיות של המשטרה"
נחנקו מעשן רעיל: 29 נספו בשריפה בסאונה בדרום קוריאה
ברק: "מדיניות הממשלה תוביל לכך שבכירי הצבא יסרבו פקודה"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

השופטת רב-סרן מיכל אברם-שחר כתבה כי מצאה "תמונה ראייתית המגבשת חשד סביר למיוחס לחשודים". היא נעתרה במלואה לבקשת התביעה והאריכה את מעצרם ליום ראשון הקרוב. עם זאת, למרות התנגדות הפרקליטות הצבאית, היא נעתרה לסניגורים ואסרה פרסום שמם ופרטים מזהים על אודותם.

אביו של אחד החשודים אמר לוואלה! NEWS "הילדים טובים. הם נקלעו לקטטה. אין לאירוע הזה כל רקע גזעני. ניפחו את זה ללא סיבה בתקשורת. זה משהו שלא היה צריך לקרות. צריך לזכור שכולם חיילים".

בני משפחתו של החייל טענו כי שני החשודים היכו אותו ביום רביעי בשבוע שעבר לאחר שסירב לצאת מחדר השינה שלו בבסיס. "הם זרקו לעברו כיסאות ומגבים, בעטו בו והכו אותו באגרופים", סיפרו קרוביו. "הוא הרגיש שהדבר עלול לעלות לו בחייו ובמזל חיילים וקצינים נוספים שהיו בקרבת מקום עצרו את האירוע, אחרת אין לדעת לאן הדבר עלול היה להתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully