וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: סגנה של מיי התפטר לאחר שהחזיק במחשבו חומר פורנוגרפי

ועדת בדיקה מצאה כי דמיאן גרין הפר את קוד ההתנהגות לשרים לאחר שהחזיק במחשב בלשכתו בפרלמנט בשנת 2008 חומרים פורנוגרפיים. הוועדה בדקה טענות של עיתונאית כי גרין נגע בברכה לפני שנתיים, אך לא הגיעה למסקנה בנושא

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי עם סגנה דמיאן גרין ומצליף הקואליציה גאווין ויליאמסון, 26 ביוני 2017. אי-פי, AP
גרין/AP, אי-פי

סגן ראש ממשלת בריטניה דמיאן גרין התפטר אמש (רביעי) בגין התנהגות לא הולמת. זאת, לאחר שבחודש שעבר דיווח העיתון "סאנדיי טיימס" כי במחשבו בבית המחוקקים נמצאו חומרים פורנוגרפיים בשנת 2008. בדיווח בעיתון צוין גם כי גרין נהג באופן לא הולם כלפי עיתונאית בשנת 2015.

ועדת בדיקה פנימית של הממשל הבריטי מצאה כי גרין הפר את תקנות השרים בכך שמסר הצהרות "מטעות ולא מדויקות" וטען כי לא היה מודע לכך שהחומרים נמצאו על מחשבו. הוועדה לא הגיעה למסקנות חד-משמעיות באשר לטענות על התנהגותו כלפי כתבת ה"טיימס" קייט מאלטבי. מיי קיבלה את התפטרותו של גרין ואמרה כי היא "מצרה על כך מעומק ליבה" ו"מכירה לו תודה על שנים רבות של תרומתו הציבורית".

במכתב התפטרותו הביע גרין חרטה על כך שהפר את קוד ההתנהגות המיניסטריאלי אך הכחיש כי הוריד למחשבו את החומרים האסורים או כי צפה בהם בבניין הפרלמנט. הוא אף הביע צער על "המצוקה שגרם" למאלטבי - שטענה כי נגעה בה ברך ושלח לה הודעת טקסט בעלת אופי מיני. "איני מכיר את האירועים שהיא תיארה, אך ברור לי שגרמתי לה להרגיש שלא בנוח ועל כך אני מתנצל", הוסיף גרין.

עוד בוואלה! NEWS בעולם:
"מתנת חג מולד לאמריקנים": טראמפ חגג את אישור רפורמת המס הגדולה
ארה"ב: צעירה בת 26 ילדה תינוקת בריאה - מעובר בן 25 שנים
בשל דיכוי ההומואים: ארה"ב הטילה סנקציות על מנהיג צ'צ'ניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully