וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צעירה בת 26 ילדה תינוקת בריאה - מעובר בן 25 שנים

טינה מטנסי לא האמינה שתלד אי פעם, משום שבעלה בנג'מין עקר. אולם, לפני שנה היא הרתה עם עובר שאימצה. בהמשך גילתה כי העובר נוצר כשנה וחצי אחרי שנולדה. "מטורף, יכולנו להיות החברות הכי טובות"

צעירה בת 26 ילדה תינוקת בריאה מעובר שהוקפא לפני 25 שנים/צילום: CNN, עריכה: ניב מעוז

טינה גיבסון, בת 26 ממדינת טנסי בארצות הברית, ילדה בחודש שעבר תינוקת בריאה מעובר שהוקפא לפני 24 שנים. בתה, אמה וורן גיבסון, נולדה ב-25 בנובמבר לה ולבעלה, בנג'מין גיבסון, בן ה-33. במשך שנים חשבו בני הזוג שלא יוכלו להיכנס להריון, כיוון שבנג'מין חולה במחלת סיסטיק פיברוזיס שהפכה אותו לעקר, אך בשנה שעברה היא התקבלה לתוכנית לאימוץ עוברים - מבלי שידעה מה "גילו" של העובר.

לאחר ששימשו משפחת אומנה במשך שנים, הגישו בני הזוג בקשה לאימוץ עוברים באוגוסט 2016, וקיבלו שלושה עוברים מאותו תורם, שהושתלו ברחמה. גיל העובר נחשף בפניהם רק בשלבים מתקדמים של ההליך, לקראת ההשתלה ברחמה. "אנשים אומרים לי שזה מדע, אבל אני חושבת שזו מתנה מהאל, בוודאות", אמרה גיבסון לרשת NBC.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: נפסיק את הסיוע למי שיצביע מחר באו"ם נגד ההכרה בירושלים
הפתעה בחגיגות חג המולד בנצרת: תמונות מחבלים ותערוכת נכבה
ניסוי הגרעין בצפון קוריאה התעכב – הבכיר האחראי הוצא להורג

בטן של אישה בהריון ועליה שני צילומי אולטרסאונד. ShutterStock
אישה בהריון עם צילומי העובר שלה/ShutterStock

העובר הוקפא ב-14 באוקטובר 1992, כשטינה הייתה בסך הכול בת שנה וחצי והופשר ב-13 במרץ 2017, מה שהופך אותו לעובר המושתל המתועד המבוגר ביותר. "אתם מבינים שנכנסתי להריון כשהייתי רק בת 25? העובר הזה ואני יכולנו להיות החברים הכי טובים", אמרה.

אבל לא כל המומחים חושבים שמדובר בעובר הזקן ביותר, משום שחברות פרטיות בארצות הברית לא צריכות לדווח על גיל העובר. "לאף אחד אין את הנתונים האלה", ציין המפקח על מחקר ופיתוח של הפריות חוץ גופניות במרכז הפוריות בניו-יורק, זהר מרחי. להוריה של אמה לא אכפת, מבחינתם "היא פשוט נס קטן שקרה לנו", אמרה טינה לרשת CNN.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בת 26 ילדה תינוקת מעובר בן 24. NBC, צילום מסך
בני הזוג גיבסון עם התינוקת אמה, בחודש שעבר/צילום מסך, NBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully