וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מות התינוק: בעלי האולם בבית שמש זומן לחקירה באזהרה

20.12.2017 / 14:34

הפעוט נפגע ככל הנראה משולחן שנפל על עגלה שבה שכב, במהלך כנס נשים שהתקיים באולם אירועים בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נקבע מותו

עריכת וידאו: ניר חן

תינוק בן חודש וחצי מת בוקר (רביעי) בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שנפגע אמש משולחן שנפל על עגלה בה שכב באולם אירועים בבית שמש, במהלך כנס שהתקיים במקום. התינוק פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים במצב קשה, בעודו סובל מפגיעה בראשו.

בבית החולים המשיכו הצוותים הרפואיים להילחם על חייו, אולם הבוקר הידרדר מצבו והם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, במהלכה זומן בעל האולם לחקירה באזהרה, אולם בשלב זה לא ברור מהם החשודות העומדים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
חיקויים, שקרים ובוז לנשיא: בפסטיגל של נתניהו הוא הקדוש היחיד
הקץ לפרארי: החוק שיאסור אירועים מסחריים בכותל
עובדי טבע ממשיכים במאבק ומפגינים מול בית חברת הדירקטוריון מאור

האולםמבו תינוק  קיבל מכה משולחן ומת ממנה, בבית שמש. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אולם האירועים בבית שמש בו התרחשה התקרית/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"כשהגענו, באולם היו מלא נשים והייתה המולה", סיפר חובש רפואת חרום במד"א ירימיהו קלפהולץ. "אחת הנשים רצה אלינו עם תינוק על הידים, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה קשה בראש, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים והוצאנו אותו לצוות הניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע למקום".

פאראמדיק מד"א דרור עיני, שהגיע אף הוא למקום הוסיף: "קיבלנו מהחובשים שלנו תינוק בן חמישה שבועות מעורפל הכרה, עם חבלת ראש קשה מאוד, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו כשמצבו קשה ולא יציב".

(עדכון ראשון 09:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully