וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפרסום בוואלה! NEWS: נעצרו שני חשודים בתקיפת החייל

17.12.2017 / 22:30

השניים נעצרו עם פניית מפקדיהם למצ"ח, במסגרת חקירת התקיפה שהותירה את החייל חבול ועם שברים בגופו ובפניו. לטענת קרובי החייל מפקד הבסיס סירב לפנותו למיון במשך ארבע שעות

שני חיילים בבסיס צה"ל בצפון הארץ נעצרו היום (ראשון) בחשד שהיכו את חברם ליחידה בשבוע שעבר ושברו את אפו. השניים נעצרו במסגרת חקירה שנפתחה בעקבות פניית מפקדיהם ויובאו מחר בפני בית דין צבאי להארכת מעצרם. מהסניגוריה הצבאית נמסר כי מועד הדיון בעניינם של שני העצורים טרם נקבע אך ככל הנראה יתקיים בשעות הצהריים. המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) ממשיכה לחקור את נסיבות תקיפתו של החייל, תושב מרר בן 19, בבסיס אוגדת שריון בפיקוד הצפון.

בני משפחתו של החייל טענו כי שני החשודים היכו אותו ביום רביעי בשבוע שעבר לאחר שסירב לצאת מחדר השינה שלו בבסיס. "הם זרקו לעברו כיסאות ומגבים, בעטו בו והכו אותו באגרופים", סיפרו קרוביו. "הוא הרגיש שהדבר עלול לעלות לו בחייו ובמזל חיילים וקצינים נוספים שהיו בקרבת מקום עצרו את האירוע, אחרת אין לדעת לאן הדבר עלול היה להתפתח".

עוד טענו בני משפחתו של החייל כי מפקד הבסיס, קצין בדרגת סגן-אלוף, סירב לפנותו לטיפול רפואי ברכב צבאי ואמר לו כי הוא יכול להתפנות למרפאה אזרחית באופן עצמאי, על אף שהתלונן על כאבים עזים בכל חלקי גופו. לדבריהם רק לאחר ארבע שעות התיר מפקד הבסיס לפנות את החייל לבדיקה בחדר מיון.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה התפוצצה ביישוב במועצת חוף אשקלון; נזק קל נגרם לבית
מועצת הביטחון תצביע מחר על הצעת מצרים לבטל ההכרה בירושלים כבירה
"דיפלומט קר רוח": "מלך הדרום" שמעולם לא סלח על הבגידה בו

החייל שבהדרוזי שהותקף באכזריות בבסיסו שבצפון על ידי שני חיילים 16 בדצמבר 2017. פייסבוק, צילום מסך
החייל בבית החולים לאחר התקיפה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully