וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם גשם לא בא: החזאים צופים חורף שחון בדרך לשנת בצורת

בדיקה מעודכנת של תחזית מזג האוויר נערכה על מנת לאשש את החששות - וגילתה: החודשים דצמבר, ינואר ופברואר יהיו שחונים. על אף סיכוי שהמגמה תשתנה בהמשך, החורף השנה צפוי להסתכם ב"גרעון" בכמות המשקעים

אבק בצפון הארץ 17.11. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
אבק בצפון הארץ/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

מזג האוויר בעונת החורף הנוכחית יהיה יבש באופן משמעותי מהרגיל ומסתמנת בצורת בחודשים דצמבר, ינואר ובפברואר – כך עולה מהתחזית המעודכנת שפרסם היום (שני) השירות המטאורולוגי.

מדי חודש נובמבר מתפרסמת התחזית הקבועה לחודשי החורף שבהם יורד חלק הארי של המשקעים. על פי ההודעה שהוציא השירות המטאורולוגי, התחזית העונתית השנה הראתה הסתברות מסוימת לבצורת בחודשים הקרובים, אך רמת הדיוק לא הייתה ודאית ו"קשה היה לפני חודש לתת הערכה אמינה למשקעים הצפויים". בדיקות חדשות שבוצעו בתחילת דצמבר גילו כי ההסתברות ששלושת החודשים הקרובים יהיו שחונים היא כ-64% - סיכוי מובהק.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: איראן רוצה לשלוח 80 אלף לוחמים שיעים לסוריה
ישראלי שנאשם ברצח אמו יוסגר לארה"ב? "לא היינו מאמינים"
72% מהפוגעים מינית בקטינים - מבוגרים שהיו אחראים על הילדים

אובך מעל שמי קריית שמונה, 14 בנובמבר 2017. חגית הורנשטיין, מערכת וואלה!
אובך בקריית שמונה/מערכת וואלה!, חגית הורנשטיין

עצירת המשקעים לא תימשך בהכרח גם בחודשים ינואר, פברואר ובמרץ. לפי התחזית הנוכחית, בחודשים אלה קיימת הסתברות של כ-37% בלבד לבצורת והסיכוי שהתקופה תהיה גשומה מהרגיל עומד על כ-33%. עם זאת, בשל המשקעים המועטים שנספרו עד עכשיו במשך השנה והעובדה שלא צפויים אירועי גשם משמעותיים בשבועיים הקרובים, עונת החורף השנה צפויה להסתיים ב"גרעון" מבחינת כמות המשקעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עננים בקיבוץ אפיקים 1 בנובמבר 2017. מאיה קלוסקי, מערכת וואלה! NEWS
עננים בקיבוץ אפיקים/מערכת וואלה! NEWS, מאיה קלוסקי

היום צפויה התחממות הדרגתית שתחל עם עלייה קלה בטמפרטורות, שתתמתן רק בסוף השבוע. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית, ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בצפון הארץ ובהרים.

אלה הן הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים ינועו הטמפרטורות בין 20 מעלות ביום ל-12 מעלות בלילה, בתל אביב מ-23 עד 12, באשדוד מ-22 עד 13, בחיפה מ-20 עד 14, בצפת מ-17 עד 12, ברמת הגולן מ-20 עד 10, בטבריה מ-23 עד 11, בבית שאן מ-23 עד 7, בעין גדי מ-24 עד 12, במצפה רמון מ-21 עד 11, בבאר שבע מ-22 עד 10, ובאילת ינועו הטמפרטורות בין 24 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה.

זריחה בפתח תקווה 23/11/2017. ראובן קסטרו
זריחה בפתח תקווה/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully