וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השכולה שמטפחת אנדרטה להרוגות בפיגוע נשדדה: "לקחו לי את הרגליים"

8.12.2017 / 12:24

לפני 21 שנה אורנה שמעוני שמעה את קולות הירי, בטבח בנהריים שבו נרצחו 7 תלמידות מבית שמש בידי חייל ירדני. מאז, היא מגיעה בקביעות למקום ומטפחת את "גבעת הפרחים". כששבה לביתה, הבחינה שכלי העבודה וה"מיול" שלה נגנבו. כעבור יממה, הטרקטורון נמצא

אורנה שמעוני. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
שכלה את בנה, סגן אייל שמעוני, בלבנון. אורנה שמעוני/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

אורנה שמעוני בת ה-77, פעילה חברתית שהייתה מרכזית בתנועת המחאה "ארבע אמהות", מתגוררת בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד בעמק הירדן. היא מטפחת באופן קבוע את "גבעת הפרחים שנקטפו" בנהריים, אנדרטה שהוקמה לזכרן של שבע התלמידות מבית שמש שנרצחו לפני 21 שנים בידי חייל ירדני. היום בצהריים, כששבה מהעבודה ונכנסה לביתה, גילתה שהטרקטורון (מיול) שעמו היא מתניידת ועובדת נגנב מחצר ביתה.

"זה המיול שאיתו אני עובדת בגבעת הבנות. כל כלי העבודה שלי היו שם, זה הידיים והרגליים שלי", אמרה שמעוני לוואלה! NEWS. לדבריה, המשטרה הגיעה מהר למקום והחלה בחקירת נסיבות האירוע. "זה מיול שקניתי מכסף שאני אוספת, אגורה לאגורה, כדי שגבעת הפרחים תמשיך לפרוח. בשבילי זה המון כסף, לא יודעת איך אצליח לקנות אחד חדש", הוסיפה שמעוני. למזלה הרב, כעבור יממה הטרקטורון נמצא והושב אליה.

עוד בוואלה! NEWS
ירושלים תחילה: טראמפ יצא נגד כל העולם – כדי לקיים את הבטחתו
סנאטור דמוקרטי פרש בשל טענות להטרדה מינית: "צריך להקשיב לנשים"
הפנים לדרום לבנון: תיעוד - צה"ל וצבא קפריסין בתרגיל משותף

טרקטור המשא ("מיול") בבעולת אורנה שמעוני שנגנב. -, מערכת וואלה! NEWS
"לא אצליח לקנות אחד חדש". המיול של אורנה שמעוני/מערכת וואלה! NEWS, -

בבוקר אותו פיגוע, ב-13 במרץ 1997, שמעוני הייתה לא רחוקה מהזירה שבה נרצחו שבע הילדות, ושש נוספות נפצעו כשאחמד מוסא דקמסה פתח בירי לעבר תלמידות כיתות ז' ו-ח' מבית הספר הדתי אמי"ת בבית שמש, במהלך טיול שנתי ב"אי השלום" בנהריים.

היא שמעה את היריות והזעיקה את המשטרה למקום, ומאז החליטה לטפח במקום מעין גינה ענקית שעליה שמות הבנות, כתובים בפרחים. מדי שנה, בט"ו בשבט, נערך במקום טקס נטיעות גדול לזכר שבע הבנות. שמעוני שכלה גם את בנה, סגן אייל שמעוני, בקרב בלבנון.

(עדכון ראשון: יום חמישי, 20:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully