וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת המורים נגד אלימות: נעצר הנער שהכה מורה במוט ברזל

30.11.2017 / 17:12

חוקרי נוער של משטרת ישראל עצרו את התלמיד בחשד שתקף מורה והכה אותו בראשו. המשטרה: "ננקוט אפס סובלנות כלפי אלימות נגד מורים". בעקבות התקרית הוכרזה שביתת מחאה בבתי הספר העל יסודיים ביום ראשון

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה היום נער בן 17 בחשד שתקף אתמול (רביעי) מורה בבית הספר עמל בתל שבע, וגרם לפציעתו ולאובדן הכרתו. מעצרו של התלמיד התבצע על ידי חוקרי נוער בעקבות תלונה שהוגשה נגדו, לפיה הכה את המורה באמצעות מוט בראשו. מהמשטרה נמסר: "אנו ננקוט אפס סבלנות כלפי כל גילוי של אלימות נגד מורים ונביא למיצוי הדין עם המעורבים".

בעקבות המקרה, ארגון המורים הודיע היום על השבתת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים ביום ראשון הקרוב, בשל "התרבות מעשי האלימות כלפי מורים ועליית מדרגה בחומרתם עד כדי סכנת חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל: ירי הפצמ"רים בגבול הרצועה - תגובת הג'יהאד לפיצוץ המנהרה
מחדל הגנרל שהתאבד: כיצד הוברח רעל אל תוך האולם המאובטח?
ילדים בטיול הותקפו באבנים סמוך לשכם; מתנחל ירה והרג פלסטיני

כיתה ריקה בעקבות שביתת מרצים במכללת עמק יזרעאל , 12 במרץ 2017. אגודת הסטודנטים, מערכת וואלה! NEWS
שביתה במערכת החינוך בעקבות התקיפה/מערכת וואלה! NEWS, אגודת הסטודנטים

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "כבר שנה וחצי משרד החינוך אינו מקדם את הצעת החוק שהוגשה על ידינו ובתיאום עמו להגדיר את עובדי ההוראה כעובדי ציבור, ואז מי שיפעל באלימות נגד מורה ייענש בחומרה כלשון החוק. אולי זה ירתיע וימנע האלימות. אם השביתה הזו תציל את חייו של מורה אחד - דיינו. האם ממתינים שמורה יירצח במדינת ישראל כדי לקדם חקיקה שתחמיר את הענישה ותרתיע מלפגוע במורים?".

מנתוני בחינות המיצ"ב שפורסמו אתמול, עולה כי תחושת האיום של מורים מפני תלמידים עלתה בקרב כל שכבות הגיל: מ-5% בשנת הלימודים תשע"ה ל-6% בשנה שעברה ביסודי, מ-6% ל-7% בחטיבות הביניים ומ-5% ל-6% בחטיבה העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully