וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואה תנ"כית: ארה"ב תיחרב על ידי נשק גרעיני - אבל לא של צפון קוריאה

30.11.2017 / 10:00

הכומר גרג לאורי סיפר שקרא בתנ"ך על אחרית הימים ומצא שם רמזים לכך שארצות הברית תהיה בעיצומה של מלחמה גרעינית - לאו דווקא עם צפון קוריאה: "התנ"ך כן מדבר על איראן בסיטואציה שכזו"

Manuel Fri

עבור אמריקאים רבים, כל יום עם דונלד טראמפ בשלטון מרגיש כמו יום שבו הכל עלול להתרסק, שבו ארצות הברית כפי שאנחנו מכירים אותה עלולה ללכת לעזאזל. ובכן, ייתכן שגורלה של האומה החזקה בתבל נחרץ בלי קשר לנשיאה השנוי במחלוקת - כך על פי נבואה תנ"כית.

מי שאמון עליה הפעם הוא הכומר גרג לאורי, שטוען שארצות הברית קרובה מתמיד למלחמה גרעינית שתסמל את תחילתו של סוף העולם. לאורי סיפר שקרא בתנ"ך(מבלי שציין באיזה ספר או איזה פסוקים) והגיע למסקנה: "הנה מה שמדאיג אותי. בסיטואציה של אחרית הימים לא ניתן למצוא כוח-על שולט בכדור הארץ. אומות אחרות צצות. איפה אמריקה? אני מתפלל שאנחנו לא מחוץ לתמונה, כי נהיה בעיצומה של מלחמה גרעינית".

עוד ב"אסור לפספס":

גרושתו של דונלד טראמפ חושפת סודות שלו ועוקצת את מלניה
הממלכה בהלם: לנסיך הארי בכלל לא קוראים הארי (ולארוסתו בכלל לא קוראים מייגן)
האיש הזה מתכנן לשגר את עצמו ברקטה תוצרת בית לחלל כדי להוכיח שכדור הארץ שטוח
כשהמציאות עולה על הדמיון: שיחק במציאות מדומה בפעם הראשונה - ושבר את הטלוויזיה

ההסבר המלא

ב"דיילי אקספרס" דווח שלטענת לאורי, לא מדובר דווקא במלחמה גרעינית עם צפון קוריאה. "באחרית הימים לא מוזכרת אומה שדומה לצפון קוריאה. אבל התנ"ך כן מדבר על איראן בסיטואציה כזו. תופתעו לדעת שבין איראן וצפון קוריאה יש מעין ברית. למעשה, שגריר ארה"ב באו"ם לשעבר ג'ון בולטון אמר לאחרונה שאם צפון קוריאה תפתח שיטת משלוח לנשק גרעיני, הוא יגיע לאיראן למחרת כי היא פשוט תכתוב צ'ק". במקביל, אמש (רביעי) השגרירה הנוכחית באו"ם ניקי היילי הזהירה במועצת הביטחון כי קים ג'ונג און "קירב את העולם צעד נוסף למלחמה שאיש לא רוצה בה" וקראה לכל המדינות לנתק קשר עם פיונגיאנג - זאת לאחר שצפון קוריאה פרסמה תיעוד של שיגור טיל חדש, שיכול לפגוע בשטח ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully