וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של דונלד טראמפ חושפת סודות שלו ועוקצת את מלניה

28.11.2017 / 23:45

איוונה טראמפ ככל הנראה לא מחבבת את אשתו הנוכחית של בעלה לשעבר, וחשפה מה היא באמת חושבת על מלניה בתפקיד הגברת הראשונה של ארה"ב ואיזה סוג אבא היה הנשיא

מתוך הטוויטר של The Ray D'Arcy Show, עריכה: ניב מעוז

נראה שאיוונה טראמפ מצאה דרך להישאר באור הזרקורים גם 25 שנה אחרי שהתגרשה מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ: ללכלך על אשתו הנוכחית. אחרי שהסתבכה עם מלניה טראמפ כשטענה בראיון שהיא "הגברת הראשונה האמיתית", השבוע כשנשאלה בראיון טלוויזיוני מה היא חושבת על מלניה בתפקיד הגברת הראשונה, היא לא חסכה מהצופים את דעתה בנושא.

המתח בין השתיים החל בחודש שעבר, כשהגרושה המפורסמת התבדחה בראיון לתכנית בוקר וטענה שהיא למעשה "הגברת הראשונה האמיתית" ולא מלניה, כיוון שהיא הייתה נשואה ראשונה לנשיא. הדוברת של מלניה טראמפ השיבה לדברים ואמרה: "הגברת טראמפ הפכה את הבית הלבן לבית לבארון (בנם המשותף) ולנשיא. היא אוהבת לחיות בוושינגטון וחשה כבוד מתוקף תפקידה כגברת הראשונה של ארצות הברית. מלניה מתכננת להשתמש בתפקיד שלה כדי לעזור לילדים, לא למכור ספרים. אין כל טעם בדברים שאמרה גרושתו. לצערנו הם מעידים על רצון בתשומת לב. זהו רעש שמשרת רק את עצמה".

איוונה טראמפ. GettyImages
איוונה טראמפ פותחת שוב את הפה על מלניה טראמפ/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הגברת נגד הגרושה: מלניה טראמפ בתגובה זועמת "לאישה הראשונה"

לכתבה המלאה

בראיון לתכניתו של ריי ד'ארסי, דאגה איוונה לחזור בה מהדברים, אמרה שהתכוונה בכלל לכך שהיא "גברת טראמפ הראשונה" ולא "הגברת הראשונה" ושלא ניסתה לרמוז אחרת. אבל אם חשבתם לרגע שאשתו הראשונה של הנשיא חטפה רגליים קרות, כמה שניות לאחר מכן כשנשאלה האם היא חושבת שמלניה טראמפ עושה עבודה טובה, היא השיבה "אני חושבת שהיא עושה את הכי טוב שהיא יכולה".

איוונה טראמפ מדברת על מלניה:

אשת העסקים, הסופרת והדוגמנית לשעבר, שגם השתתפה לפני מספר שנים בתוכנית "האח הגדול" הבריטית, סיפקה לצופים גם הצצה קטנה לחיי הנישואים שלה לצד טראמפ. כשנשאלה אם טראמפ היה מסוג האבות שהיה מחליף חיתולים, באופן לא מפתיע, איוונה ענתה: "אין סיכוי". איוונה, אימם של אריק, דונלד ג'וניור ואיוונקה טראמפ, אמרה שדונלד "אהב את הילדים, אבל הוא לא היה מסוג האבות שלוקחים את הילדים לטיול בפארק בעגלה או משחק כדורגל איתם או עושה משהו דומה. הוא תמיד היה בטלפון מתעסק בעסקים שלו".אשר לשאלה האם לדעתה טראמפ ירוץ שוב לכהונה שנייה כנשיא, היא אמרה: "אני חושבת שהוא מתגעגע קצת לחיים הישנים שלו".

האם טראמפ ירוץ לכהונה שניה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully