וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת נגד הגרושה: מלניה טראמפ בתגובה זועמת "לאישה הראשונה"

10.10.2017 / 0:24

רעייתו של הנשיא דונלד טראמפ תקפה את אשתו הראשונה, איוונה, שהתבדחה בריאיון לתוכנית בוקר כי למעשה היא "הגברת הראשונה". גרושתו של הנשיא מקדמת בימים אלו את ספרה "לגדל את טראמפ": "יש לי המספר הישיר לבית הלבן, אבל לא משתמשת בו"

אימג'בנק GettyImages

מלניה טראמפ, רעייתו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, יצאה אתמול (שני) למתקפה נגד אשתו הראשונה, שהתבדחה בריאיון לתוכנית בוקר אמריקנית באומרה כי למעשה היא "הגברת הראשונה". גרושתו של הנשיא, איוונה טראמפ, הייתה נשואה לו בין 1977 ל-1992, והיא אמם של דונלד טראמפ ג'וניור, איוונקה טראמפ ואריק טראמפ.

בימים אלו היא מקדמת את ספרה "לגדל את טראמפ". "יש לי את המספר הישיר לבית הלבן, אבל אני לא באמת רוצה להתקשר אליו לשם, בגלל מלניה", סיפרה איוונה בריאיון לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת אייביסי. "אני באמת לא רוצה לגרום לקנאה מכל סוג שהוא או משהו כזה, בגלל שאני בעצם אשתו הראשונה של טראמפ, אוקיי?", התבדחה על המשמעות הכפולה הרומזת על כך שהיא למעשה "הגברת הראשונה".

לריאיון הגיבה הדוברת של מלניה טראמפ, שמסרה: "הגברת טראמפ הפכה את הבית הלבן לבית לביירון (בנם המשותף) ולנשיא. היא אוהבת לחיות בוושינגטון וחשה כבוד מתוקף תפקידה כגברת הראשונה של ארצות הברית". הדוברת המשיכה במתקפה על איוונה ומסרה כי מלניה "מתכננת להשתמש בתפקיד שלה כדי לעזור לילדים, לא למכור ספרים. אין כל טעם בדברים שאמרה גרושה, לצערנו הם מעידים על רצון בתשומת לב. זהו רעש שמשרת רק את עצמה".
עדיין לא ברור אם הנשיא מודע למהומה. הוא שיחק גולף עם הסנטור הרפובליקני לינדזי גרהאם.

(עדכון ראשון: 23:32)

עוד בוואלה! NEWS:
שר ההגנה של ארה"ב: "להיערך לאפשרות שנפעל צבאית בצפון קוריאה"
"משבר חמור": ראשת עיריית ברצלונה נגד הכרזת העצמאות לקטלוניה
"איש לא הימר כמוני": חייו האישיים של הרוצח מלאס וגאס נחשפים

איוונה טראמפ. GettyImages
"דבריה מעידים על רצון בתשומת לב". איוונה טראמפ/GettyImages
מלניה טראמפ נוטעת עצים עם ילדים בחולצת משבצות וסניקרס. AP
מלניה טראמפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully