וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמציאות עולה על הדמיון: שיחק במציאות מדומה בפעם הראשונה - ושבר את הטלוויזיה

29.11.2017 / 8:46

גבר ניסה לשחק במציאות מדומה בפעם הראשונה בחייו וכשסירב להיענות לאתגר שהוצע לו שם, רץ אחורה והתנגש בטלוויזיה. צפו בקטע המביך והכואב הזה

Lane Anderson

הפעם הראשונה במציאות מדומה היא מאתגרת לכולם. קל לשכוח שהדברים שאנחנו רואים סביבנו לא אמיתיים ויותר מכך - בזמן שאנחנו משחקים במציאות וירטואלית, אנחנו נוטים לשכוח שיש עולם אמיתי מחוצה לה שבה כל נפילה או התנגשות היא אמיתית וכואבת.

קחו לדוגמא את הבחור המסכן הזה, ששיחק בפעם הראשונה בחייו במציאות מדומה וכנראה ממש מפחד מגבהים. בסרטון שפורסם בשישי האחרון ביוטיוב תחת הכותרת "החבר שלי ניסה VR בפעם הראשונה אתמול בלילה וזה הסתיים עם טלוויזיה שבורה", נראה הבחור צועד בזהירות על השטיח בסלון כשעל מסך הטלוויזיה מאחוריו ניתן לראות את העולם המדומה בו הוא צופה ברגעים אלו. במציאות ההיא נראה הבחור עומד על קורה תלויה באוויר. ברגע אחד הוא מאבד את עשתנותיו, מסתובב ורץ חזרה ל"מקום מבטחים". לצערו, בעוד מקום המבטחים ב-VR שלו הוא אדמה יציבה - במציאות שלנו המתינה לו שם טלוויזיה.

משחק במציאות מדומה ושובר את הטלוויזיה. Lane Anderson, צילום מסך
רגע לפני שהבחור מאבד את זה לגמרי ומתרסק על הטלוויזיה שלו/צילום מסך, Lane Anderson

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

עלייה של 250% בצפייה בפורנו VR; ישראל במקום גבוה ברשימה

לכתבה המלאה

הבחור נראה רץ חזרה למקומו ומתרסק על מסך הטלוויזיה. שניות לאחר מכן נראית שוב הטלוויזיה, הפעם שבורה, ואת הבחור משיב: "מה, זה אני ששברתי לכם את הטלוויזיה? או מיי גד, הולי שיט". הסרטון זכה לקרוב ל-700 אלף צפיות ולאלפי תגובות. כמה חשדו שהסרטון מפוברק: "וברור שהיא לא תצלם את הרגע שהוא נופל על המסך. במקום זה היא צילמה את האף שלה. אנחנו לא רוצים לראות את הנזלת שלך. באמת תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully