וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תקלה במטוס: 70 פרקליטים עוכבו שש שעות בשדה התעופה בחיפה

26.11.2017 / 21:45

פרקליטים מצפון הארץ שהיו בדרכם לכנס השנתי של הפרקליטות באילת נאלצו להמתין מאחת בצהריים עד שש בערב בשדה התעופה. אחת הנוסעות: "אנחנו מתייבשים פה כבר שעות ואין צפי לסיום הסיוט". חברת ישראייר: "כל הנוסעים שעלו לטיסה הודו על השירות הטוב"

פרקליטים תקועים 
שדה תעופה בחיפה. יעל גנזר, מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו יושבים פה כמו שבויים". הנוסעים תקועים בשעה התעופה בחיפה, היום/מערכת וואלה! NEWS, יעל גנזר

70 פרקליטים מצפון הארץ נתקעו במשך שבע שעות בשדה התעופה בחיפה בדרכם לכנס של הפרקליטות השנתי באילת. הפרקליטים היו אמורים לצאת בשעה 12 בצהריים עם חברת "ישראייר", אך עוכבו בשדה עד השעה שש בערב, בשל תקלה טכנית שהתגלתה במטוסם.

לטענת הנוסעים הם נאלצו להמתין שעות רבות בחוסר וודאות, משום שהצוות בשדה התעלם מצרכיהם ונתן להם מידע חלקי או כוזב באשר לזמן ההמראה המחודש. "אנחנו מתייבשים פה כבר שעות ואין צפי לסיום הסיוט. גם כשניסינו לברר על ביטול הטיסה לא קיבלנו תשובות", כתבה בפוסט בפייסבוק עו"ד יעל גנזר. "אנחנו לא מקבלים עדכונים או תשובות מספקות ומניחות את הדעת, רק אדישות וחוסר אכפתיות. נאמר לנו שיש תקלה וטכנאי הוזמן מתל אביב. לא ברור ותמוה מאוד שאין טכנאי זמין באיזור חיפה".

גנזר כתבה עוד כי "לאחר שעה אמרו לנו שהמטוס יתוקן תוך ארבע שעות, בחלוף שעה נוספת שוב אמרו לנו ארבע שעות". את דבריה חיזקה עורכת הדין רנין חורי, שסיפרה אף היא בפייסבוק, שצוות השדה אמר להם שאין מטוס חלופי, אך הם הועלו בסופו של דבר על מטוס אחר בשעה שש בערב.

עוד בוואלה! NEWS:
"נשק" חדש נגד נשים בצה"ל: "חינמון" נגד לוחמות בתחבורה הציבורית
35 מפגינים נעצרו במחאת החרדים; ברקת למשטרה: "לפעול ביד קשה"
העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי לספק שמפניות לשרה נתניהו בליל הסדר

פרקליטים תקועים
שדה התעופה בחיפה. יעל גנזר, מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו רעבים וצמאים, נשארנו ללא פתרון". הפרקליטים בשדה התעופה/מערכת וואלה! NEWS, יעל גנזר

הנוסעים אף הלינו על כך שנאלצו להמתין שעות רבות ללא אוכל או שתייה. "אנחנו רעבים וצמאים, יושבים כמו שבויים, כשנאמר לנו שאי אפשר לצאת לקנות אוכל", תיארה עו"ד גנזר. "אין לנו איפה לקנות אוכל חוץ ממזנון קטן עם חטיפים במחירים מופקעים. רק בשלוש בצהריים הזמינו לנו פיצות, כשחלק מהנוסעים שרגישים לחלב או לגלוטן, נשארו ללא פתרון. אחד מהנוסעים פה הוא תינוק שנאלץ להמתין ללא מענה מספק", הוסיפה.

מישראייר נמסר בתגובה: "קרתה תקלה באחד מהמטוסים. חברת ישראייר הינה החברה היחידה המפעילה בתקופה זו טיסות מחיפה, לכן יכולת הגמישות למציאת פתרון במידיות אינה גבוהה. כחברה ששמה בראש ובראשונה דגש על נושא השירות הוצמדה לנוסעים מנהלת התחנה שליוותה ועדכנה את הנוסעים בהתקדמות התיקונים באופן שוטף. הנוסעים קיבלו כל העת שתייה קרה והוזמנה להם ארוחה וקינוחים. טיסות החזור מאילת עבור הקבוצה הן בשלישי והן ברביעי הואחרו לבקשת הנוסעים כדי לפצות על האיחור שנגרם להם היום. כל הנוסעים עלו על המטוס והודו על השירות הטוב שקיבלו בשדה מצוות התחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully