וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על משבר השבת: תחרות פנימית של החרדים; לא רוצים בחירות

23.11.2017 / 20:21

שר הביטחון אמר בכנס בבאר שבע כי אין הצדקה לפרק ממשלה בגלל עבודות הרכבת וכי "יש תחושה קשה שלא ענייני השבת מניעים את החרדים". על סערת דבריה של חוטובלי אמר: "אין מקום להתבטאות אומללה כזו. יהדות ארצות הברית תרמה רבות"

צילום: משרד הבטחון, עריכה: תום זואילי

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (חמישי) על משבר עבודות הרכבת בשבת כי הוא "דוגל בתפיסה של חיה ותן לחיות, בטח ובטח כשמדובר בפיקוח נפש ובעבודות דחופות, יש תחושה קשה שזה לא ענייני השבת אלא תחרות בתוך המפלגות החרדיות. הם צריכים להוריד את הטון, אף אחד לא רוצה ללכת לבחירות, אין הצדקה לפרק ממשלה בגלל זה". ליברמן אמר את הדברים בכנס במכללה הטכנולוגית בבאר שבע.

שר הביטחון התייחס לדבריה מעוררי המחלוקת של סגנית שר נחוץ ציפי חוטובלי שתקפה את יהודי ארצות הברית ואמר: "שמעתי את הנשיש ראובן ריבלין ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו, אין מקום להתבטאות כזו מסגנית שר החוץ, זוהי התבטאות אומללה. אנחנו חייבים להיות יותר קשובים , יהדות ארצות הברית תרמה רבות".

ליברמן אמר כי הוא מתנגד לביקורת על הגדלת תקציב הביטחון ואמר, "מה שמקפיץ אותי תמיד, זה שאומרים הוצאות ביטחון, בהקשר של צה"ל זה השקעה, לא הוצאה. אנחנו חיים בשכונה הקשה ביותר בעולם. אני מסתכל מה שפורסם בתקשורת על מה שקרה במגעים בין הפלגים הפלסטינים ואנחנו לא יודעים מי שולט שם, גם בלבנון יש מלחמות פנימיות, אנחנו צריכים להיות דרוכים שם. אם אין פה שלום זה לא בגללנו, אנחנו מוכנים לקחת סיכונים אבל באחריות".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה גיבשה תשתית לחשד בשוחד נגד סגן ראש המל"ל לשעבר בר יוסף
הורים שכולים לחיילים שעלו מארה"ב זועמים על חוטובלי: "רצו להגן על המדינה"
"יתד נאמן" פרסם את השטרות החדשים - ללא פרצופי הנשים

ביקור שר הביטחון, אביגדור ליברמן, במכללה הטכנולוגית באר שבע 23 בנובמר 2017. בני בן סימון
ליברמן בכנס בבאר שבע, היום/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully