וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע המתיחות סביב החקירות: נתניהו ואלשיך חנכו תחנת משטרה

21.11.2017 / 11:01

ראש הממשלה והמפכ"ל השתתפו בטקס לפתיחת תחנה בג'יסר א-זרקא, בזמן הביקורת בין הצדדים על התנהלות החקירה. "זו מהפכה, לא נאפשר מערב פרוע", אמר נתניהו. ארדן: "רגע שיא בשליחות הציבורית"

צילום: יואב איתיאל, עריכה: תום זואילי

ראש הממשלה בנימין נתניהו והמפכ"ל רוני אלשיך חנכו היום (שלישי) תחנת משטרה ראשונה בג'יסר א-זרקא, ברקע המתיחות בין השניים סביב חקירות ראש הממשלה. בהמשך תיחנך גם תחנת משטרה בכפר כנא, כחלק מניסיונות המשטרה להגביר את נוכחותה ביישובים הערביים.

נתניהו אמר כי "זהו יום חג לג'יסר א-זרקא ויום חג לשלטון החוק. זמן קצר אחרי שנכנסו השר והמפכל לתפקידם אמרתי להם דגש על חוק וסדר בחברה הערבית. לא יכול להיות פה מדינה אחת ומדינה אחרת, מערב פרוע עם אי-אכיפת חוק, עם רצח עם תאונות דרכים.

לקריאה נוספת בנושא
נתניהו נחקר בפעם השישית; שמרון קיבל הצעה להיות עד מדינה
עדות העוזרת של מילצ'ן: "שרה ביקשה בקבוקים, ביבי ביקש סיגרים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך במהלך טקס חניכת תחנת משטרה בג'יסר א-זרקא במעמד רה"מ 21 בנובמר 2017. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
תחת קורת גג אחת. נתניהו, ארדן ואלשיך בג'יסר א-זרקא/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

לדבריו, "בעיני זה נראה כמשימה לאומית ממדרגה ראשונה. המשטרה היא לא אויב אלא הידיד הגדול ביותר. השוטרים כאן מצטרפים למהפכה הגדולה הזו. המבחן האמתי יהיה הורדה בשיעור הפשיעה העלאת הבטיחות כמובן בתאונות דרכים והרגשת הביטחון. אנחנו פועלים לטובת כל האזרחים, יהודים ולא יהודים.

עוד באותו נושא

ביוב מג'סר א-זרקא זורם לנחל תנינים: "אין לנו כסף לטפל בכל הבעיות"

לכתבה המלאה

אלשיך: "אזרחים כאן משוועים לשירות המשטרה"

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר כי "זה רגע שיא בשליחות הציבורית שלקחתי על עצמי - לא פחות מכך". ארדן הוסיף כי "הדרך לא הייתה קלה והיו גם איומים. אנחנו חונכים היום מתוך תחושת אחריות וגם גאווה שתי תחנות בתוך ישובים ערביים. בשנים האחרונות נפל דבר בממשלה וחל שינוי דרמטי ביחסים בין המשטרה לחברה הערבית, מהפכה שבסופו של דבר ירוויחו ממנה כל תושבי ישראל. התחנות נמצאות בתוך הישובים ולא בפאתיהם. אכיפת החוק היא הבסיס לפני הכול".

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם השוטרים במהלך טקס חניכת תחנת המשטרה בגי'סר א-זרקא במעמד רה"מ 21 בנובמר 2017. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
הניחו למתיחות והגיעו לטקס. נתניהו, ארדן ואלשיך עם שוטרי תחנת ג'יסר א-זרקא/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל
תחנת המשטרה החדשה בג'יסר א זרקא 18 בנובמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"יום חג לג'יסר א-זרקא". תחנת המשטרה החדשה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"האזרחים הנורמטיבים משוועים לשירותי משטרה", אמר בטקס המפכ"ל אלשיך. "בפועל אנו עדים לבלימה של אירועי הירי ואף הוחזרו שני כלי נשק. נכון, להכנסת שיטור יש מחיר. חשוב לנו לקדם קצינים מהמגזר. אני מזמין את הטובים והמוכשרים להצטרף אלינו. לתושבי ג'יסר א-זרקא מגיע שירות כמו לזה בראשון לציון או פתח תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully