וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות העוזרת של מילצ'ן: "שרה ביקשה בקבוקים, ביבי ביקש סיגרים"

הדס קליין, העובדת עם איש העסקים שנתן לכאורה טובות הנאה לראש הממשלה ולרעייתו, העידה במסגרת חקירת תיק 1000 כי הם אלה שיזמו את קבלת המתנות ממנו ומג'יימס פאקר: "שרה פחדה מהאזנות וצעקה עלי, ביבי אמר שהכל מותר"

צילום: יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, העידה בחקירתה במשטרה במסגרת חקירת פרשת המתנות (תיק 1000) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקשו ממילצ'ן לרכוש עבורם שמפניה וסיגרים. במהדורות חדשות עשר ו-2 פורסמו תמלילים מחקירתה של קליין, שהוגדרה "אשת מפתח" בחקירה, ואינה חשודה בפרשה.

לפי הפרסומים, קליין הבהירה כי רכישת המתנות לא הייתה ביוזמת מילצ'ן או ג'יימס פאקר: "שרה היתה מבקשת בקבוקים, ב(ארגזים) של שישה או 12 בקבוקים שמפניה. ביבי היה מבקש סיגרים, וידע גם על כמויות השמפניה שאשתו קיבלה. הנהג של החברה היה נוסע במיוחד לירושלים לספק את הסיגרים והשמפניות".

איש העסקים ארנון מילצ'ן. GettyImages
מילצ'ן. עדות העוזרת נחשפה/GettyImages

קליין סיפרה כי מילצ'ן ופאקר חילקו ביניהם את המימון למתנות לבני הזוג, וכי לא ציפו לקבל תמורה מסוימת. היא הוסיפה כי בני משפחת נתניהו השתמשו בבריכה בביתו של פאקר ונעזרו במנהלת משק הבית שלו, גם כשהוא עצמו לא נכח במקום.

על מערכת היחסים בין ראש הממשלה ורעייתו למילצ'ן, סיפרה קליין: "שרה פחדה מהאזנות. בכל פעם שביקשה דברים - ביקשה לדבר רק בטלפון קווי או להיפגש פנים אל פנים. היא צעקה עלי כמה פעמים בקשר למתנות".

הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"שרה פחדה מהאזנות". הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

לדבריה, בני הזוג הציגו בקשות חריגות, ובהן תיקון נזילה במעון ראש הממשלה, וכשהן נדחו, היא ננזפה. "הייתה שיחה קשה, שרה צעקה עלי. היא רצתה שמפקח הבנייה שעובד עם פאקר ומילצ'ן יבוא לייעץ לגורמים המקצועיים של משרד ראש הממשלה לגבי נזילה במעון. לא אישרתי, ואז היא צעקה שאני ומילצ'ן מבזים אותה ואת ביבי, לא מאשרים דברים שמותרים להם כביכול".

"אחרי כמה שעות התקשר ביבי בעצמו, אמר שזה לא בסדר מה שהם עושים לגברת, שהם צריכים להבין מה היא עוברת בתקשורת, ושהם בדקו את זה מול הייעוץ המשפטי ו'הכל מותר''".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס יום העצמאות. 21 במאי 2017. AP
"בני הזוג הציגו בקשות חריגות". רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו/AP

בתוך כך נודע כי השימוע שצפוי להיערך לרעיית ראש הממשלה בנוגע לתיק המעונות יתקיים אצל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט באמצע חודש ינואר. בנוסף, השימוע של עזרא סיידוף, סמנכ"ל המבצעים והנכסים במשרד ראש הממשלה, יתקיים במהלך החודש הבא בפרקליטות מחוז ירושלים.

מטעמו ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסומים הערב: "מכת הידיעות הכוזבות נמשכת. מה שמייחסים לראש הממשלה ורעייתו איננו נכון. ראש הממשלה ורעייתו פעלו כחוק, ולכן לא יהיה כלום. מעבר לכך, אין בכוונתנו כרגע להתייחס לפרטי החקירה שמפריכים את הידיעה השקרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully