וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר שוברים שתיקה לא נסוג: "הידיים האלה דפקו מכות לפלסטינים"

דין יששכרוף תוקף את הפרקליטות על ההחלטה לסגור את התיק נגדו, בטענה כי שיקר בעדות בה סיפר שהכה פלסטיני. "במסגרת חקירת ראווה, הפרקליטות הכריזה שאני שקרן", אמר בסרטון בטוויטר

צלמים זמניים מורשים

"הידיים האלה דפקו מכות לפלסטינים בשטחים", כך אמר היום (שישי) דובר ארגון "שוברים שתיקה" דין יששכרוף, בתגובה להחלטת הפרקליטות שקבעה אתמול כי תיק החקירה נגדו ייסגר, בטענה כי בדה את העדות בה סיפר כי תקף פלסטיני שהתנגד למעצר. בסרטון שפורסם בטוויטר של הארגון אמר יששכרוף כי "לפני שלוש שנים שירתי כקצין לוחם בחברון. שברתי שתיקה וסיפרתי על מכות וברכיות שנתתי לפלסטיני בזמן שהוא התנגד למעצר".

"במסגרת חקירת ראווה, הפרקליטות הכריזה שאני שקרן", טוען יששכרוף. "שום האשמה פוליטית לא תוכל להסתיר את האמת". יששכרוף תהה מדוע לא נגבתה עדות מקשר המ"פ שהיה עמו בזמן האירוע. "אולי זה בגלל שזה לא התאים למסקנה שהפרקליטות ידעה שאיילת שקד רוצה לקבל?".

עוד בוואלה! NEWS:
"לא תקף פלסטיני כפי שתיאר": נסגר התיק נגד דובר שוברים שתיקה
"להעיף קיבינימט את שוברים שתיקה": כששאלנו ח"כים מה החוק הדחוף ביותר
סבב מינויים במטכ"ל: הניסוי שישראל לעולם לא יכולה להרשות לעצמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דבק בגרסתו. יששכרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הסרטון מובאים דבריו של קשר המ"פ שמספר כי "שירתי עם דין בחברון, ואני זוכר שהייתי עד לסיטואציה שדין תיאר. אכן עצרנו גבר ודין אכן נתן ברכיות לגבר הזה בכדי להביא אותו למעצר. אלו הן עובדות, זהו אינו שקר".

יששכרוף ממשיך ותוקף: "על הגב שלי, הפרקליטות מנסה לשרת את איילת שקד ולהשתיק ביקורת על הכיבוש. ממשלת הימין מפחדת מהאמת, ובצדק, כי אם אני לוקח אחריות על האלימות שלי, הם יצטרכו לקחת אחריות על זה שהם שולחים אותנו לשרת בשטחים. שלחתם אותי לשרת בשטחים, ועכשיו אתם רוצים להשתיק אותי? זה לא יקרה. כל עוד יש כיבוש יהיו חיילים ששוברים שתיקה".

"אני יודע מה עשיתי", אומר יששכרוף, "ושום קמפיין פוליטי לא יוכל לשנות את זה. הידיים האלה דפקו מכות לפלסטינים בשטחים. אני לא גאה בזה, אבל אני גם לא אתן לכם להסתיר את המציאות. אני לא מפחד מהאמת. אני קורא לפרקליטות ולממשלה – בואו נלך לבית המשפט. מה אתם אומרים, אתם באים או שאתם פחדנים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully