וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת עסקה של חברת המל"טים אירונאוטיקס עם "לקוח מהותי"

14.11.2017 / 9:25

צו איסור פרסום הוטל על הפרשה, שעליה מופקדת יחידה להב 433 החוקרת עסקה של החברה לייצור המל"טים. בחודשים האחרונים מניית החברה ירדה בעשרות אחוזים, בעקבות התליית רישיון של משרד הביטחון

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

יחידת להב 433 חוקרת עסקה שקיימה חברת ייצור המל"טים הישראלית אירונאוטיקס עם "לקוח מהותי" - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון הטיל אתמול צו איסור פרסום גורף על הפרשה עד 5 במרץ.

בחודשים האחרונים מניית החברה ירדה בעשרות אחוזים, בעקבות התליית הרישיון של משרד הביטחון למכור מל"טים ללקוח משמעותי של החברה בחו"ל. על פי הדיווח של החברה לבורסה, מדובר בעסקה בהיקף של למעלה מ-20 מיליון דולר, שהייתה אמורה להתבצע בשנתיים האחרונות.

החברה הוקמה ב-1997 והיא מתמחה בפתרונות בלתי מאוישים לתחום הצבאי והאזרחי. מרכזה של החברה נמצא ביבנה. מנכ"ל החברה הוא עמוס מתן ויו"ר החברה הוא איתן בן אליהו, מפקד חיל האוויר לשעבר.

עיקר פועלה של אירונאוטיקס מתמקד בכמה תחומים: מערכות בלתי מאוישות (מל"טים); רחפנים, בלונים מתנפחים, מערכות אלקטרואופטיות ואינפרה-אדום, רובוטים ופיתוח מנועים מתקדמים, תקשורת והגנת סייבר של מערכות החברה.

מחברת אירונאוטיקס נמסר: "החברה תשתף פעולה באופן מלא עם כל בדיקה בכל נושא ותפעל כמיטב יכולתה על מנת שהחקירה תהיה קצרה ככל האפשר".

לקריאה נוספת בנושא
בג'יהאד מעכבים את התגובה לפיצוץ המנהרה מחשש מצה"ל - ומחמאס
בעקבות ההתחממות בדרום: צה"ל פרס סוללות כיפת ברזל ברחבי הארץ
מינימליזם קטלני: כך השמטת מלים משלטי חוצות מסכנת את חיינו

(עדכון ראשון: 7:45)

כטב"ם אורביטר 2, מערכת כטבמ"ים מתקדמת בחברת אירונאוטיקס, ספטמבר 2017. באדיבות אירונאוטיקס, מערכת וואלה! NEWS
"אורביטר 2", אחד מכלי הטיס הבלתי-מאוישים של החברה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אירונאוטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully