וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שישית מאשימה: בוש האב נגע בי כשהצטלמנו באירוע ציבורי

רוסלין קוריגאן מצטרפת לחמש נשים שטענו בעבר כי הנשיא לשעבר נגע באחוריהן כשהצטלמו עמו באירועים ציבוריים. דובר מטעמו: "הוא מתנצל בפני כל מי שנפגע. לפעמים ידו נופלת על המותניים של אנשים שאיתם הוא מצטלם"

ג'ורג' בוש האב עם רעייתו ברברה והשחקנית הת'ר לינד. AP
בוש האב לצד הת'ר לינד שטענה כי נגע בה, 2014/AP

אישה שישית האשימה הערב (שני) את נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש האב בכך שנגע באחוריה בזמן שהצטלמה עמו באירוע ציבורי בשנת 2003. רוסלין קוריגאן סיפרה למגזין "טיים" כי השתתפה יחד עם הוריה באירוע עם הנשיא לשעבר כשהייתה בת 16, ובמהלכו הנשיא נצמד לישבנה. "הוא הוריד את ידיו לכיוון המותן שלי ונגע בישבני", טענה.

"הייתי מבולבלת לחלוטין ובתמונה אפשר לראות את הפה שלי פעור לרווחה", סיפרה בריאיון. "הדבר הראשון שעשיתי היה להסתכל לעבר אמי אבל לא יכולתי להגיד כלום. מה נערה בגילי יכולה לומר לנשיא לשעבר?".

עוד בוואלה! NEWS:
פריצת דרך לשריון: מאחורי מינוי האלוף תמיר היימן לראש אמ"ן
האיש המסתורי שעמד בפינה: הרגעים המחשידים בריאיון של חרירי
בעקבות ההתחממות בדרום: צה"ל פרס סוללות כיפת ברזל ברחבי הארץ

הנשיא לשעבר של ארה"ב ג'ורג' בוש האב עם רעייתו ברברה בגמר הסופרבול, יוסטון, טקסס. מרץ 2017. AP
חמש נשים נוספות טענו כי נגע בהן. ג'ורג' בוש האב/AP

ב"טיים" אף ציינו כי שבעה בני אדם טענו שהיו עדים לאירוע. בוש, בן 93, כבר הואשם בידי חמש נשים אחרות שנגע בהן באירועים ציבוריים, בהן הפוליטיקאית אמנדה סטפלס, הסופרת קריסיטינה בייקר קלין והשחקנית הת'ר לינד.

כשההאשמות נגד הנשיא נחשפו לראשונה, אמר ג'ים מקגרת', דובר מטעמו של בוש האב, כי הוא "מתנצל בפני כל מי שפגע". לדבריו, "בוש נעזר בכיסא גלגלים ולפעמים היד שלו נופלת על המותן התחתונה של אנשים שאיתם הוא מצטלם". לדברי קוריגאן, דווקא הסבר זה גרם לה לחשוף את סיפורה, שכן לטענתה, בוש לא נעזר בכיסא גלגלים בשנת 2003.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully