וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה "הכנופייה הקולומביאנית" שגנבה מאות אלפי שקלים מקשישים

13.11.2017 / 15:00

שמונה החשודים שפעלו במרכז הגיעו מקולומביה וממקסיקו בחודש האחרון. בחיפוש שנערך בביתם נמצא ציוד ששימש לביצוע מקרי השוד כמו גם אלפי שקלים, יורו ודולרים. נבדק חשד שהם פעלו גם בחו"ל

כנופיה קולמבינית אשר גנבה כסף מקשישים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הכסף שנמצא בביתם של החשודים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) שמונה חשודים, בני 27 עד 62, בסדרת גניבות ומעשי שוד של מאות אלפי שקלים באזור המרכז, בעיקר מקשישים. החשודים הגיעו לישראל בחודש האחרון מקולומביה ומקסיקו ונודעו בתור "הכנופייה הקולומביאנית". בהמשך היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

באחד המקרים שאירע בחודש שעבר, עקבו החשודים אחרי קשיש שנכנס לסניף בנק בהרצליה ומשך יותר מ-120 אלף שקלים. חברי הכנופייה המתינו שייצא מהבנק, פיזרו על המדרכה שטרות כסף, ואמרו לו שאלה נפלו מהתיק שנשא. כשהקשיש אסף את השטרות, גנבו ממנו את הכסף שבתיקו.

עוד בוואלה! NEWS:
מכוניותיו של עורך דין הוצתו בנהריה: "זה כבר לא יוצא דופן בעיר"
החוק לקיזוז משכורות מחבלים תקוע: "צריך עבודת מטה רצינית"
עדיין לא ערוכים: "רעידת אדמה בישראל תגיע בוודאות - השאלה מתי"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
באחד המקרים גנבו מקשיש יותר מ-120 אלף שקל/ShutterStock

במקרה נוסף עקבו חברי הכנופייה אחרי קשישה בדרכה לבנק. לאחר שמשכה אלפי שקלים, תקפו אותה, משכו ממנה את התיק וברחו מהמקום. בפעם אחרת התיזו נוזל על אדם מבוגר, ואחד מהם הגיע לסייע בניקוי החולצה בשעה שהאחרים גנבו מהקורבן את תכולת התיק שלו. במקרה נוסף, פנה אחד החשודים לקשישה שמשכה אלפי שקלים בחולון וביקש את עזרתה, אז הגיע חברו וגנב ממנה מעטפה עם הכסף שמשכה.

בחיפוש שנערך בביתם של החשודים, נתפס ציוד ששימש לביצוע העבירות כמו גם אלפי שקלים, אירו ודולרים. מהמשטרה נמסר כי נבדק החשד למעורבות הכנופייה במעשי גניבה בתחבולה ומקרי שוד נוספים גם בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully