וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בהחזקת סמים שוחרר לאחר שטען: "זו לא מריחואנה – זו לואיזה"

12.11.2017 / 17:13

החשוד שוחרר למעצר בית, לאחר שטען כי החומר שנמצא בחיפוש ברכבו אינו סם, אלא צמח המשמש לחליטת תה. השופטת חיותה כוחן הטילה ספק בגרסתו: "על פי הנסיבות, החשוד אינו תמים כלל ועיקר"

לואיזה ורבנה. ShutterStock
"זו לא מריחואנה - זו לואיזה"/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (ראשון) למעצר בית תושב אופקים שנעצר בחשד להחזקת סמים, שסיפק טיעון יצירתי להגנתו: החומר שנתפס ברשותו הוא כלל לא קנאביס אלא לואיזה - הצמח המשמש לחליטת תה. החשוד, אריאל אבדוב, נעצר אתמול במהלך בדיקה שגרתית של המשטרה שבה ניסה להסביר את הימצאות עלי המריחואנה ומכשיר השקילה שאיתרו השוטרים ברכבו.

שוטרי משטרת יפו עצרו את רכבו של אבדוב ומיד הריחו ריח חריף של גראס בעת שפתח את החלון כדי לדבר איתו. חשדם גבר נוכח התנהגותו של החשוד ושל חברו שישב לצדו. בחיפוש שערכו במכונית, נמצאו עלים וענפי מריחואנה וכן משקל אלקטרוני שעשוי לשמש לשקילת סמים.

עוד בוואלה! NEWS:
השר ארדן מקדם הצעת חוק להגבלת עריכת הלוויות למחבלים
מעון ללא ריבון: תיק שרה-שירה מעיד על לקחי העבר שלא נלמדו
אחרי שהובסה בסוריה, סעודיה שוברת כלים כדי לא לאבד את לבנון‎

גידולי קנאביס בישראל בעין עירון, דצמבר 2015. יותם רונן
קנאביס? לואיזה? קנאביס, הפעם/יותם רונן

השוטרים מיהרו לעכב את השניים ודרשו מאבדוב, שנהג ברכב, שייתן דגימת שתן על מנת לוודא שהוא לא נוהג תחת השפעת הסם. אלא שהחשוד סירב לבדיקה בטענה יצירתית במיוחד: העלים שנמצאו אינם אלא עלי לואיזה שאותם הוא חולט לתה, והמשקל האלקטרוני משמש לשקילת ברגים בשל עבודתו כמתקין מזגנים.

הבוקר הובאו השניים לבית המשפט. חוקר המשטרה רס"ב יבגני קפילביץ' הציג בפני השופטת חיותה כוחן את חומרי החקירה. השופטת החליטה לשחרר את השניים למעצר בית אך לא השתכנעה מהסיפור שסיפר החשוד. בהחלטתה כתבה כי "על פי הנסיבות, החשוד אינו תמים כלל ועיקר. לטעמי הוא התנהג כאחרון העבריינים – גם סירב לבדיקת שתן וגם מילא פיו מים באשר לנסיבות תפיסת הסמים ברכב, בטענה מופרכת שמדובר בצמח לואיזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully