וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות סגרה את התיק נגד החשוד שחברתו נפלה מרכב נוסע ומתה

7.11.2017 / 14:53

בהודעת הפרקליטות צוין כי הוחלט לסגור את התיק נגד חיים תנעמי מחוסר אשמה, לאחר בחינת כלל הריאיות שנאספו ובעקבות ניסוי שבוצע בכלי הרכב שממנו הושלכה ורד קרמסקוי בת ה-19. ההחלטה התקבלה למרות שהמשטרה המליצה להעמיד לדין את תנעמי בחשד לגרימת מוות ברשלנות

צלמים זמניים מורשים

הפרקליטות הודיעה היום (שלישי) כי תסגור את התיק נגד חיים תנעמי, שנחשד ברצח בת זוגו ורד קרמסקוי לפני כחצי שנה. החלטת הפרקליטות התקבלה למרות שהמשטרה המליצה כחודש לאחר המקרה להעמיד לדין את תנעמי בגין גרימת מוות ברשלנות. בתחילה נחקר תנעמי בחשד לרצח, אך סעיפי החשד רוככו עם התקדמות החקירה.

בפרקליטות הסבירו כי "לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, ובכלל זה ניסוי שערכו חוקרי המשטרה ברכבו של החשוד, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק בהעדר אשמה".

לקריאה נוספת:
המשטרה: להעמיד לדין את החשוד ברצח חברתו בגרימת מוות ברשלנות
מסתמן: החשוד שדחף את זוגתו אל מותה מרכב נוסע לא יואשם ברצח
בפעם השנייה: בית המשפט הורה לשחרר את החשוד ברצח זוגתו

ראשוני. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של חיים תנעמי החשוד ברצח חברתו. מערכת וואלה! NEWS
תנעמי בדיון בעניינו בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS

תנעמי, בן 34, נעצר בחודש מאי השנה לאחר שקרמסקוי, בת 19 במותה, נפלה ממכונית בעת שהשניים נסעו יחד מההתנחלות צופים למעבר אייל. הוא הכחיש אז את המיוחס לו מרגע מעצרו, וטען כי היא קפצה על דעת עצמה.

לאחר ששהה במעצר שבועיים, הוא שוחרר למעצר בית ולאחר שהמשטרה והפרקליטות קבעו כי ניתן להמשיך את החקירה מבלי להותיר אותו בתא המעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ורד קרמסקוי , נהרגה בתאונה בשומרון 17 במאי 2017. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ורד קרמסקוי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

תנעמי הכחיש כי פגע בזוגתו כבר מן הדיון הראשון. "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה", אמר בדיון בשלום פתח תקווה בפני השופט עמית מיכלס. לבקשת המשטרה, הורה השופט על איסור פרסום פרטי הפרשה וקיום הדיונים מאחורי דלתיים סגורות.

בתחילת החקירה הוא שוחרר פעמיים על ידי בית משפט השלום למעצר בית, אך ההחלטה נהפכה לאחר ערעור. לאחר מכן במשטרה התגבשה ההחלטה שלא להאשים אותו ברצח, אך החוקרים המתינו לממצאי החקירה האחרונים, ובהם המסקנות מנתיחת הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully