וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות פעילי מחאת הנכים חסמו את היציאה מבתי הזיקוק בחיפה

5.11.2017 / 8:46

הפעילים הגיעו עם אור ראשון למתקן וחסמו באופן הרמטי את הכניסות והיציאות, כדי למנוע את תנועת המשאיות במקום. כמה מעובדי המפעל התעמתו עמם, במחאה על שהם אינם מאפשרים לעובדי משמרת הלילה לצאת לביתם

צילום: שלומי גבאי

עשרות פעילי מחאת הנכים חסמו הבוקר (ראשון) את יציאתן של משאיות מבתי הזיקוק בחיפה. הפעילים חסמו את שתי הכניסות ושתי היציאות לאתר עם אור ראשון, כחלק ממאבקם להעלאת המודעות לדרישתם מהמדינה להעלות את הקצבאות שהיא מעניקה לנכים. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים ערכו ארגוני הנכים חסימות והפגנות בכבישים מרכזיים ברחבי הארץ וכן מול בית ראש הממשלה בירושלים.

שוטרים שהגיעו למקום פנו לפעילים בדרישה שיתפנו. עם סיום משמרת הלילה במפעל יצאו כמה מהעובדים במקום והתעמתו עם הפעילים שחסמו את הכניסה. נציגי ועד העובדים שהגיעו למקום ביקשו מהפעילים שיפנו את המקום כדי לאפשר למאות העובדים לצאת לבתיהם.

"לבנו עם הנכים שבאמת סובלים אולם אנחנו בבתי הזיקוק לא הכתובת, הם צריכים להפגין מול משרדי הממשלה שאמורה למצוא פתרון הולם עבורם", אמר אורי צור חבר ועד העובדים במפעל בשיחה עם וואלה! NEWS. "כרגע יש 750 עובדים שסיימו משמרת לילה קשה ואין באפשרותם לשוב לביתם, הנכים עוברים על החוק. הנזקים הכלכליים שנגרמים למפעל הם עצומים".

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות אלפים בעצרת המרכזית לזכר רבין: "כן לוויכוח - לא להסתה"
ברקס מתואם לגבאי? כחלון וליברמן הצהירו שלא יצטרפו לממשלה עמו
ערב הסעודית: עשרות שרים לשעבר ונסיכים נעצרו בחשד לשחיתות

פעילי מחאת הנכים חסמו את הכניסות והיציאות מבתי הזיקוק בחיפה, 5 בנובמבר 2017. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
רכבי הנכים ביציאה מבתי הזיקוק, הבוקר/מערכת וואלה!, שלומי גבאי
פעילי מחאת הנכים חסמו את הכניסות והיציאות מבתי הזיקוק בחיפה, 5 בנובמבר 2017. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
שוטר בסמוך לאזור החסימה, הבוקר/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

המשנה למנכ"ל בתי הזיקוק שלומי בסון יצא בשלב מסוים מהמפעל וקרא לכל העובדים להיכנס רגלית ללא כלי הרכב. בסון הציע לדאוג לפעילים החוסמים את המקום למזון והציע להם לרשום את מספר הטלפון שלו כדי שיוכל לסייע להם במה שיידרש. "נדאג לכם, כל מה שאתם צריכים. יש לנו מרפאה. אנחנו אתכם ובשבילכם פה. אנחנו לא כועסים", אמר בסון לפעילים.

לפני כשבועיים ערכו ארגוני הנכים מסיבת עיתונאים שבה הצהירו כי יפעלו לחסום את נמל התעופה בן גוריון, אם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יתערב בעצמו במשא ומתן עמם. יום למחרת, עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, הקימו פעילי המאבק אוהל מחאה מול משכן הכנסת וערכו הפגנה במקום. בשבוע שעבר חסמו הפעילים את הכניסה הראשית לנתב"ג מכיוון כביש 1 למשך כשעה.

(עדכון ראשון: 6:15)

פעילי מחאת הנכים חסמו את הכניסות והיציאות מבתי הזיקוק בחיפה, 5 בנובמבר 2017. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
חסימת הכביש באזור בתי הזיקוק, לפנות בוקר/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully