וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאון נפל אל מותו - ימים אחרי שנולדה לו אחות: "אהב לראות את הים"

2.11.2017 / 12:55

במשפחת אהרונוב מנתניה התקשו לעכל את הידיעה על כך שלאון בן ה-15 נפל אל מותו בחוף בעיר, באותו שבוע שבו נולדה לו אחות נוספת. "אימא אמרה שקרה אסון ואני חייב להגיע מהר הביתה", סיפר אחיו החייל

צילום: דוד בן סימון, עריכה: ורד לידני

לאון אהרונוב, בן 15 מנתניה, מת אתמול (רביעי) מנפילה מצוק בחוף הים בעיר, בעת שבילה עם חבריו. אחיו החייל, דניאל בן ה-19, סיפר כי אמו, נטלי, התקשרה אליו אתמול בלילה לפני שהלך לישון כדי לספר לו את הבשורה המרה, שהגיעה יומיים אחרי שנולדה לו אחות נוספת, תהל. ללאון היה אח נוסף, איסיי. טרם נקבע מועד להלווייתו.

"היא אמרה שקרה אסון ואני חייב להגיע מהר הביתה", אמר דניאל בפתח בית המשפחה. "לאון ועוד 15 חברים הלכו לחגוג יום הולדת. לאון אהב מאוד את התצפית הזאת, אז הוא עבר את הגדר, וממה שאנחנו מבינים, האדמה נשמטה מתחתיו והוא נפל. הוא לא מת במקום, החברה שלו ושאר החברים ניסו לדבר אתו, והוא כל הזמן איבד את ההכרה. כמו כל ילד הוא אהב להשקיף על הנוף ולראות את הים".

לדבריו, "לאון היה תלמיד מצטיין, היה תמיד מוקף בחברים, אהב לעזור לכולם, מלא בשמחת חיים, תמיד היית רואה אותו ליד המחשב". אחיו אמר "קיבלנו היום שיעור חשוב לחיים, למדנו מהאסון שצריך להיות מודעים למה קרה סביבנו".

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות ויזות בשנה בסכנה: תגובת טראמפ לפיגוע עלולה להשפיע גם על ישראל
כרוניקה של דחייה ידועה מראש: עונש מוות למחבלים שוב בוועדת השרים
דיווח: ישראל הקפיאה את יצוא הנשק למיאנמר בשל הטענות לרצח עם

נער בן 15 שישב עם חבריו על סלע הצוק נפל לתהום 1 בנובמבר 2017. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
צוותי מד"א מטפלים בלאון/מערכת וואלה! NEWS, מד"א
הצוק ממנו נפל תלמיד בית ספר בנתניה 1 בנובמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הצוק שממנו נפל לאון, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב השרון עולה כי ליאון ישב עם עוד כמה נערים על קצה המצוק בחוף סירונית, ומסיבה שטרם התבררה אחד מהם מעד ונפל לתהום. חבריו מיהרו להזעיק עזרה, וכוחות משטרה שהגיעו למקום תשאלו אותם.

פרמדיקית מגן דוד אדום אנה איגנטייב סיפרה: "התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א על נער שנפל מצוק לחוף סירונית. הגענו לחוף עם ניידת טיפול נמרץ והמשכנו רגלית מאות מטרים בודדים, עד לפצוע שהיה בחוף כשהוא ללא גישה לרכב. הוא היה באי שקט וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל תרופות והנשמה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר".

הצוק ממנו נפל תלמיד בית ספר בנתניה 2 בנובמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הצוק בנתניה ממנו נפל לאון/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully