וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדה בתביעה נגד שרה נתניהו קיבלה הצעת עבודה מיועץ של המתלוננת

אריק רוזנטל, יועץ התקשורת של ש"ר ומי שייצג גם את מני נפתלי, שלח הצעת עבודה בטלפון לנ"ק, שהייתה עדה לכאורה ליחס הפוגע של רעיית ראש ממשלה. לדבריו, הופעלו עליה לחצים שלא לעזוב את עבודתה במעון ראש הממשלה. משפחת נתניהו: "קצה הקרחון של השיטות הבזויות שלהם"

שרה נתניהו. AP
מסתבכת בעוד תביעה. נתניהו/AP

יועץ התקשורת של ש"ר, העובדת לשעבר במעון ראש הממשלה שתובעת את שרה נתניהו על יחס פוגעני, הציע אתמול לעדה מרכזית בתיק משרה בחברה שבראשה הוא עומד. היועץ, אריק רוזנטל, ייצג גם את מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, ואת גיא אליהו, עובד נוסף במעון, שתבעו את רעיית ראש הממשלה על העסקה מבזה.

"שלום, שמי אריק, אנחנו לא מכירים", כתב רוזנטל בווטסאפ לעובדת, שזוהתה רק כנ"ק. קיבלתי את הטלפון שלך ממכרים משותפים, אני מנכ"ל של חברה שעוסקת בתחום התקשורת, פרסום, יח"צ". אני רוצה להציע לך תפקיד אצלנו בחברה, אשמח אם תרימי אליי טלפון". אחרי שלא השיבה להודעתו, כתב רוזנטל לעובדת הודעה נוספת: "רוצה לשמוע עוד פרטים?".

"במה מדובר?", שאלה אותו העובדת, והוא השיב לי כי החברה שלו מחפשת עובדים לכמה תפקידים. "אחד מהם הוא עוזרת אישית למנכ"ל, אם יש לך ניסיון אחר רלוונטי אפשר לבדוק את התאמתך גם לתפקידים אחרים", כתב לה. השניים סיכמו לדבר שוב בהמשך.

עוד על הפרשה
אחרי שתבעה את נתניהו: העובדת התלוננה נגדה במשטרה
"מיררה את חיי, הרגשתי לא בת אנוש": המסרונים של עובדת מעון נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתכתבויות בין רוזנטל לנ"ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנטל אמר בתגובה כי "מהראיות שבידיו", עולה כי נ"ק ביקשה לסיים את עבודתה כבר בעבר, אך כפי הנראה הופעלו עליה לחצים שלא לעשות זאת. "פניתי לגברת נ"ק בניסיון לסייע לה, מתוך דאגה אמיתית לשלומה וכחלק ממחויבויותיי כאזרח להעניק עזרה לזולת. אני מציע לכל הצוות המוכשר של משפחת נתניהו לעשות חשבון נפש עמוק, להסתכל במראה ולנסות להסביר לעצמים כיצד הם מוכנים לתת יד לפגיעה כל כך קשה בעובדים", אמר.

במשפחת נתניהו הגיבו בזעם. "זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות' והיחצ"ן שלהם", נמסר. "אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה. אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה על ידי הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ"ל למישהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בסמס זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully