וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתבעה את נתניהו: העובדת התלוננה נגדה במשטרה

ש"ר, העובדת שתבעה את רעיית ראש הממשלה בבית הדין לעבודה בגין העסקה פוגענית ומזלזלת, הגיעה לתחנת המשטרה בירושלים והגישה תלונה נגד שרה נתניהו. אתמול פורסמו מסרונים ששלחה לאחותה בזמן העסקתה: "מיררה את חיי"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס יום העצמאות. 21 במאי 2017. AP
נתניהו/AP

ש"ר, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, הגישה תלונה היום במשטרה נגד שרה נתניהו. זאת, ימים אחדים לאחר שהגישה תביעה בבית הדין האזורי לעבודה נגד נתניהו ומשרד ראש הממשלה בגין העסקה פוגענית ומזלזלת.

"העובדת ביקשה באמצעות עורך דינה להגיע ולהגיש תלונה. עם סיום גביית גרסתה התלונה תועבר לידי גורמי החקירה המוסמכים ובהתייעצות עם הפרקליטות יוחלט על אופן המשך הטיפול בה", נמסר מהמשטרה.

ההודעות של המתלוננת נגד שרה נתניהו 28 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
ההודעות של המתלוננת נגד שרה נתניהו 28 באוקטובר 2017/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

התביעה הוגשה זמן קצר לאחר שהודיעה על סיום עבודתה במעון הרשמי. העובדת טוענת בתביעתה למסכת התעללות בזמן עבודתה בניקיון, על התחושות שליוו אותה בזמן העסקתה ולאחר עזיבת המשרה. אתמול פורסמו מסרונים ששלחה ש"ר לאחותה, המתארים את הסבל שחוותה לטענתה.

בהודעה מתאריך 3 בספטמבר כתבה לאחותה: "אני גמורה. העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות, אני ממש מקווה שהשם ייתן לי כוחות". כמה ימים לאחר מכן, בתאריך 10 בספטמבר כתבה העובדת לאחותה, "יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב-4. מיררה את חיי!!! הרגשתי שאני לא בת אנוש. משמונה וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול".

באותו היום שלחה ש"ר הודעה נוספת לאחותה: "אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט, סיוט, סיוט. מזל שבשש היא נכנסת לאיפור, שיער. נתבטל קצת!". בהמשך אותו היום שלחה הודעה נוספת ובה כתבה: "יצאתי מהעבודה בשעה טובה. לא חיה לא מתה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully