וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיררה את חיי, הרגשתי לא בת אנוש": המסרונים של עובדת מעון נתניהו

29.10.2017 / 0:23

ש"ר, שהגישה תביעה נגד רעעיתו של ראש הממשלה ותיארה מסכת של התעללויות, שלחה לאחותה הודעות שתיארו את מצבה הנפשי הקשה. "אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום, סיוט. אני ממש מקווה שהשם ייתן לי כוחות"

ההודעות של המתלוננת נגד שרה נתניהו 28 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"מיררה את חיי!". המסרון ששלחה ש"ר לאחותה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

ש"ר עובדת מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו לשעבר הגישה תביעה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו זמן קצר לאחר שהודיעה על סיום עבודתה במעון הרשמי. העובדת טוענת בתביעתה למסכת התעללות בזמן עבודתה בניקיון, על התחושות שליוו אותה בזמן העסקתה ולאחר עזיבת המשרה. אתמול (שבת) פורסמו מסרונים ששלחה ש"ר לאחותה, המתארים את הסבל שחוותה לטענתה.

בהודעה מהתאריך ה-3 בספטמבר כתבה לאחותה "אני גמורה. העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות, אני ממש מקווה שהשם ייתן לי כוחות". כמה ימים לאחר מכן, בתאריך ה-10 בספטמבר כתבה העובדת לאחותה, "יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב-4. מיררה את חיי!!! הרגשתי שאני לא בת אנוש. משמונה וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול".

עוד בנשוא:
עובדת מעון רה"מ שתבעה את שרה נתניהו: "הרגשתי כמו אחרי טראומה"
תביעה נגד שרה נתניהו: "אסרה עלי לשתות ודרשה שאחטא את עצמי"
שרה נתניהו בתגובה ראשונה לאישום: "עזרתכם נותנת כוח להמשיך"

ההודעות של המתלוננת נגד שרה נתניהו 28 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"מקווה שהשם יתן לי כוחות". המסרון ששלחה ש"ר לאחותה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס יום העצמאות. 21 במאי 2017. AP
נתניהו/AP

באותו היום שלחה ש"ר הודעה נוספת לאחותה: "אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט, סיוט, סיוט. מזל שבשש היא נכנסת לאיפור, שיער. נתבטל קצת!". בהמשך אותו היום שלחה הודעה נוספת ובה כתבה: "יצאתי מהעבודה בשעה טובה. לא חיה לא מתה!".

ביום שישי פרסם העיתון "ידיעות אחרונות" כי העובדת, בת 24, הגישה את התביעה אמש באמצעות עורכי הדין נעמי לנדאו, אורן גרוס ושירן הורוביץ לבית הדין לעבודה בירושלים, בגין אירועים שהתרחשו במהלך החודש שבו הועסקה כעובדת ניקיון במקום, עד להתפטרותה בתחילת החודש הנוכחי. סכום התביעה שהגישה ש"ר עומד על 225 אלף שקל ובכתב התביעה היא מתארת התעללויות והשפלות מצד נתניהו, ואף מקרה שבו כמעט הוכתה על ידה. כתב התביעה מתאר כי "חרפות ועלבונות היו עניין שבשגרה בקומה השנייה במעון ראש הממשלה".

ההודעות של המתלוננת נגד שרה נתניהו 28 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם" מסרון ששלחה עובדת מעון ראש הממשלה לאחותה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בין הטענות שהעלתה העובדת צוין בכתב התביעה כי אשת ראש הממשלה אמרה לה שהיא "לא מעסיקה עובדות שמנות" וכי אסור לאכול במהלך יום העבודה. ש"ר תוארה בכתב התביעה כאישה חרדית אך התבקשה לכאורה ללבוש מכנסיים בזמן עבודתה, אמנם התעקשה כי הדבר נוגד את אמונתה. נתניהו הסכימה להתפשר על כך, לכאורה, אך דרשה מהעובדת שתביא את בגדיה בשש שקיות סטריליות נפרדות ואף להתחייב כי ילדיה לא יבואו במגע עם בגדי עבודתה, "כדי לא להעביר זיהומים". כמו כן, נטען כי העובדת נדרשה שלא להשתמש בחדר השירותים שבמעון ולעשות את צרכיה בשירותי המאבטחים הנמצאים מחוץ לו, שבהם משתמשים רק גברים.

משפחת נתניהו: "תביעת סרק מופרכת; הכפשות דמיוניות"

נתניהו פרסם תגובה לפרסום בפייסבוק, בו כתב "די, נמאס. אותה שיטה, אותם שקרים, אותו עיתון ואותה עורכת דין. אף אחד לא קונה את התרגיל המשומש הזה. כולם מבינים שמצאו כאן שיטה - גם להכפיש את משפחת נתניהו וגם לסחוט כספים מהמדינה. מועסקים כמה ימים, מתפטרים ותובעים כמעט רבע מיליון שקלים. עסקה משתלמת".

"הנה התגובה שנשלחה לידיעות אחרונות אותה הם בחרו כהרגלם לצנזר", כתב נתניהו. "שתפו כדי לחשוף את שיטת השקר של תעשיית הפייק ניוז: זו איננה תביעה אמיתית. זהו ניסיון סחיטה של עובדת שהועסקה כמה ימים ומאחוריה עומדים כרגיל ידיעות אחרונות ונעמי לנדאו, עורכת הדין של מני נפתלי".

"ידיעות אחרונות ממשיכים ברצח האופי השיטתי של משפחת נתניהו שנמשך כבר 20 שנים", נטען. "כהרגלם יוצרים פייק-ניוז מתואם ומתוזמר ושולחים שאילתה ממש לפני שמורידים את העיתון לדפוס. השיטה מוכרת – מפרסמים כתב תביעה רווי שקרים ועל ידי כך משיגים חסינות מתביעת דיבה".

(עדכון ראשון: 22:26)

האזינו לקטע מ-103FM: בני ציפר: "זו בדיחה בעיניי", מני נפתלי: "זה הרבה יותר גרוע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully