וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלה את תמימותן": מדריכה בפנימייה הורשעה באונס חניכות

24.10.2017 / 17:11

יעל גבריאלוב בת ה-23 הורשעה על ידי המחוזי בתל אביב בהסדר טיעון, שלפיו הודתה בשורת עבירות אינוס ומעשי סדום בשתי קטינות שאותן הדריכה בפנימייה בבני ברק. "הנערות היו במצב פגיע ורגיש"

בתי המשפט בתל אביב, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
בית המשפט בתל אביב/ראובן קסטרו

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את יעל גבריאלוב, מדריכה בפנימיית בנות בבני ברק בת 23, בעבירות אינוס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה ובמעשה מגונה. העבירות בוצעו בשתי חניכות בפנימייה, אחת בת 14 עד 16 ואחת בת 11 עד 12 בעת ביצוע המעשים. גבריאלוב הודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון, אך זה אינו כולל את משך העונש.

בשלהי ספטמבר 2014, בסמוך לחופשת ראש השנה ובזמן שרוב השוהות בפנימייה יצאו לחופשה, נותרה אחת החניכות בה בהיעדר מקום אחר לשהות בו. היא התלוותה אל גבריאלוב לבילוי בקניון וזו רכשה עבורה מתנות. מאז, גבריאלוב, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הנערה, רקמה עמה קשר אינטנסיבי מאוד, שבמסגרתו קנתה לה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בכך היא יצרה אצל הקטינה תלות כלפיה.

עוד בוואלה! NEWS
נערכים מול חיזבאללה וסוריה: הספינות שיגנו על אסדות הגז בלב הים
פרסום ראשון: מפקחי הבטיחות באתרי הבנייה בפני הכרזה על סכסוך עבודה

בהמשך, גבריאלוב איימה על הנערה כי אם לא תעשה כרצונה, היא תנתק איתה את הקשר. בין 2015 ל-2016, כשהנערה הייתה בת 14 ו-15, גבריאלוב ביצעה בה שורה ארוכה מעשים מגונים, מעשה סדום ומעשה אינוס בפנימייה ובמקומות אחרים. בחלק מהמקרים, היה זה על התנגדותה של הנערה.

במקרה השני, בין השנים 2015 ל-2017, ביצעה גבריאלוב בילדה, שהייתה בת 11 עד 12, מעשים מגונים ומעשי אינוס בפנימייה, שבה שהתה מתוקף צו של בית משפט. באותה תקופה, קנתה המדריכה לחניכה שלה מתנות שונות, העדיפה אותה על פני החניכות האחרות בקבוצה, הזמינה אותה לישון בחדרה, התירה לה לקופ באיחור, ונמנעה מלגעור בה.

עו"ד רותם נוימן וסרמן, מפרקליטות מחוז תל אביב שטיפלה בתיק, מסרה בתום הדיון כי "מדובר בנאשמת שניצלה קטינות שהיו גם כך במצב פגיע ורגיש, ניצלה את בדידותן ואת תלותן בה במשך תקופה ארוכה, על מנת לבצע בהן עבירות מין חמורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully