וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך גנב החשוד מחיפה מכוניות מחניונים – באמצעות גרר

17.10.2017 / 14:29

שוטרים ואנשי חברת איתוראן עקבו אחרי נהג גרר מחיפה, שחשוד בגניבות כלי רכב בחניונים. לפי החשד, ניפץ את חלונות המכוניות, שיחרר את הרכב מהילוך, והעמיס על הגרר. הוא נעצר ומעצרו הוארך

צילום: חברת איתורן ודוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

במשך ימים ארוכים עקבו בלשי משטרה ואנשי איתוראן אחר נהג גרר מחיפה, שלפי החשד עמד מאחורי מעשי גניבות כלי רכב מחניונים ברחבי הארץ. על פי חשד חוקרי מרחב ירקון המשטרה, נהג הגרר פעל בשיטה ייחודית, בה היה מנפץ את החלון שליד הנהג, משחרר את הרכב מהילוך ומעמיס את כלי הרכב על משאית נגרר באופן שלא עורר את חשדתם של עוברי אורח.

לפני מספר ימים הבחינו באיתוראן בדפוס של גניבות כלי רכב מחניונים ציבורים פתוחים. אנשי איתוראן זיהו כי כלי הרכב הועמסו על משאיות גרר מבלי שהיה ניסיון להניע אותם או לפתוח את מכסה המנוע. בחברה החליטו להקים כוח משימה בראשותו של עודד חן, האחראי על יחידת האכיפה בחברה, ולאחר שהתעורר החשד לגבי נהג הגרר מחיפה החלו הבלשים לעקוב אחר הגרר. לפי החשד נראתה המשאית בחניונים בחיפה הרצליה ותל אביב בניסיון לאתר כלי רכב לגניבה.

עוד בוואלה! NEWS:
פחות בונקרים, יותר מצלמות: נשקיות צה"ל יאובטחו ב-85 מיליון
דיווח בסוריה: הושלם שחרורה של בירת דאעש בא-רקה
"המושך בחוטים": בנו של מנהיג ש"ס שגורם כאב ראש לדרעי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרר בחניון בחיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הבחינו הבלשים במשאית הגרר מגיעה לחניון בסינמה סיטי ברמת השרון ואז נצפה הנהג יורד מהמשאית ועל פי החשד מנפץ את חלון שליד הנהג ומייד אחר כך מעמיס את המכונית מסוג סיאט על הגרר. על פי החשד הוא התכוון להעביר את כלי הרכב נגנב למשחטת כלי רכב בשטחים. בלשי מרחב ירקון חסמו לאחר מעקב את נתיב נסיעת המשאית ועצרו את הנהג החשוד בגניבה. מעצר הנהג הוארך על ידי בית המשפט בתל אביב עד יום חמישי ונבדק כמה כלי רכב גנב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully