וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד התקשורת: ביקורת על המשטרה אינה פגיעה בשלטון החוק

16.10.2017 / 0:40

בפוסט שפרסם ראש הממשלה בפייסבוק מחה על הסיקור התקשורתי של הביקורת שהעביר על המפכ"ל אלשיך וכינה אותו "פייק ניוז". "התייחסתי להעסקתו של היועץ ליאור חורב, שהביאו לתפנית במדיניות המשטרה ולשטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות", כתב

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אמש (ראשון) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו תקף את התנהלות התקשורת בעניין ביקורתו על המשטרה ועל העומד בראשה רוני אלשיך. בפוסט כינה נתניהו את הידיעות בתקשורת על אודות המתיחות "פייק ניוז" וכתב כי "כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש"ח על חשבון משלם המיסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי".

"ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה? עוד פייק ניוז", כתב נתניהו.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה: למרות בקשת ארדן - מנדלבליט לא יחקור את ההדלפות
בעקבות המתיחות: בסביבת נתניהו רוצים למנוע מאלשיך שנה רביעית
במשטרה מגיבים לנתניהו: "מתקפות חסרות שחר שנועדו לפגוע בשלטון החוק"

הפוסט של נתניהו בפייסבוק

במוצאי שבת, בעקבות פרסום בחדשות 2 על המשך החקירות בתיק 1000 ובתיק 2000, תקף ראש הממשלה את המשטרה. "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות", נמסר מטעם ראש הממשלה. "ההחלטות – שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה".

"מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה", הוסיף נתניהו. הבוקר, בריאיון לרשת ב', התייחס גם ארדן לדברים ואמר כי "בתקופה רגישה שיש חקירה נגד ראש ממשלה מכהן, מי שעומד בראש החקירה צריך לעמוד בסטנדרטים מאוד גבוהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש הממשלה בנימין נתניהו  בישיבת הממשלה הבוקר 23 ביולי 2017. רויטרס, רויטרס
"תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה". נתניהו/רויטרס, רויטרס

לפני כשנה פנו פרקליטי משפחת נתניהו ליועמ"ש ולמחלקה לחקירות שוטרים, ודרשו לחקור את הדלפת תמלילי החקירה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת המעונות. עורכי הדין עמית חדד ויוסי כהן טענו אז כי התמלילים שהודלפו "שיקפו בצורה כוזבת, מסולפת ומעוותת את מהלך חקירתה וששמו בפיה דברים שלא אמרה. מצג שווא זה של תשובותיה של הגברת נתניהו נועד לקומם עדים אחרים נגד מרשתנו. יודגש כי אין המדובר בטעויות בודדות, פה ושם, אלא בסילוף זדוני של הדברים שיוחסו לה ושתילה שיטתית של דברי כזב שלא היו ולא נבראו בחקירה". יש לציין כי ככל הידוע בעניין זה, באותו מקרה לא נפתחה חקירה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully