וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה חיילת צה"ל שאיבדה את הכרתה והתמוטטה בכלא 4

החיילת אושפזה בבית החולים במצב אנוש, כשהיא סובלת מפגיעה מוחית קשה. היא שירתה בבסיס חיל האוויר בצפון ונעצרה בחשד לשימוש בסמים. במהלך מעצרה התלוננה על כאבים בחזה וקיבלה משכך כאבים. חברתה: "צה"ל הפקיר אותה, עד שהתעוררו היה מאוחר מדי"

עריכת וידאו:ניר חן

חיילת צה"ל שהתמוטטה בשבוע שעבר בכלא 4 שבצריפין בשל אירוע לבבי מתה הלילה (שלישי) בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. החיילת בת ה-19 איבדה את הכרתה בשבוע שעבר ואושפזה במצב אנוש במשך כשבוע כשהיא סובלת מפגיעה מוחית קשה.

פרטי המקרה פורסמו לראשונה ב"הארץ", שם דווח כי החיילת, ספורטאית בעברה בתחום התעמלות הקרקע, הייתה בעלת תפקיד טכני בחיל האוויר ושירתה בבסיס בצפון הארץ. לפני כשבועיים היא נעצרה בחשד לשימוש ולסחר בסמים. עוד דווח כי במהלך מעצרה התלוננה החיילת על כאבים בחזה וקיבלה משכך כאבים. נסיבות המקרה נבדקות על ידי צה"ל.

כלא 4. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
כלא 4/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

חברתה של החיילת, אמרה לוואלה! NEWS מחוץ לבית אמה: "צה"ל הפקיר אותה, היא התלוננה על כאבים בכלא 4 ועד שמישהו התעורר כבר היה מאוחר מדי. אין קשר בין המקרה שבגינו נכלאה לסיבת הכאבים שחשה. היא היתה חברה מדהימה. ספורטאית מצטיינת. זה לא נתפס".

הקופץ במוט לשעבר אלכס אברבוך, שהיה בעבר מאמנה של החיילת, אמר לוואלה! NEWS: "מהיום הראשון שפגשתי אותה באולם האתלטיקה אמרתי שצפוי לה עתיד מזהיר, היא לקחה את הספורט ברצינות והצטיינה בו. זו טרגדיה גדולה, שמעתי את ההודעה על מותה בהלם רב. אינה לא מאמין שהיא לא איתנו, כל כך צעירה ומוכשרת".

עוד בוואלה! NEWS:
במחאה על ההסכם: הנכים חסמו את הכניסה לנמל אשדוד
פרס נובל בפיזיקה יוענק לשלושה אמריקנים על גילוי גלי הכבידה
"זה חולני - תפסיקו": ליצנים מפחידים עם נשק מעוררים בהלה ברחבי הארץ

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לפני כחודשיים התמוטט חייל צה"ל במהלך אימון שגרתי שהתקיים בדרום הארץ. צוותי רפואה צבאיים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה.

(עדכון ראשון: 12:10)

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • כלא 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully